Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2017 22:33 - Медицинската Мафия - д-р Джислейн Ланкто
Автор: elenkokoschkov Категория: Други   
Прочетен: 1243 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 18.01.2017 22:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Медицинската Мафия е по-мощна от всякога
- Конкуренцията е премахната. Медицинските изследвания биват преориентирани. Дисидентите се вкарват в затвора или им се затварят устите. Алтернативните продукти, в които има печалба са иззети от мултинационални компании, благодарение на закона за Кодекс на СЗО и пациентите на СЗО.

- Хитро раздухани от властите и медиите, които им прислужват са страховете от болести, остаряване и смърт. Манията да се оцелее на всяка цена прави проспериращи международния трафик на органи, кръв и човешки зародиши.
- Храната се облъчва с радиация, млякото се пастьоризира, гените се моделират, водата е замърсена, въздуха е отровен. На децата се слагат 35 ваксини преди да стигнат училищна възраст.

Цели семейства живеят с лекарства - бащата е на Виагра, майката на Прозак, децата на Риталин. Скоро щастието, нормалният им живот и сигурността им ще бъдат подсигурявани с имплантирането на микрочип, както сега се прави с животните. В клиниките по плодовитост, чрез изкуствено оплождане произвеждаме тризнаци и четиризнаци, а голямо количество ембриони остава на съхранение. Още малко и ще се създаде човешки клонинг. Всички са полудели...

- Същевременно цените растат, услугите намаляват. Здравната система се дави в дълбок хаос, само приватизация би могла да я спаси. Финансистите спасяват същите хора, които е убила здравната система. Би трябвало отначало тя да е обществен монопол, за да може след това да се трансформира в частен монопол.

И въпреки това ....
Медицинската Мафия агонизира
Хората започнаха да се осъзнават.
Информация, която преди оставаше скрита, сега е достъпна - ваксините са неефективни и опасни, медицинската система убива хора, медикаментите ни тровят, СПИН дори не е болест!

Германският лекар др. Хамър доказа, че всички болести са психосоматични. Холистичните и алтернативни здравни практики трупат популярност. Властта на всички власт имащи се поставя под съмнение. Вече няма нищо сигурно, освен страха. Когато 5% от населението най-накрая изгуби доверие в Медицинската Мафия, системата ще се срути като къща от хартиени карти, каквото е. Тогава ще разберем, че това е трябвало да се случи по пътя на еволюцията на човешкото съзнание. И тогава ще направим извода, че Медицинската Мафия е била еволюционна необходимост.
Тази книга е плод на учене на медицина, стажуване, учене от опит и отражение на над 25г. практика в света на медицината.

За някои казаните неща ще са очевидни. Други ще ги помислят за глупости. Едни ще останат доволни, други - шокирани.

Книгата се разбира с ума, но се осъзнава със сърцето. На някои места са направени логически изводи, други са интуитивни. Обучението ми по медицина ме научи колко е важно да съм взискателна, прецизна, точна и статистически коректна. Но животът ме научи, че тези неща не винаги помагат. Няма да се изразявам академично или дидактично. По-скоро ще ви разкажа какво съм видяла, прочела, разбрала, преживяла и направила изводите си. Ще избягвам статистиката. Ще се придържам към представянето на приблизителни данни. Не търсете доказателства, разясняващи бележки под текста или точни цифри.

Няма да намерите такива. Аз не съм статистик, архивист ,журналист, професионален изследовател или икономист.
Целта ми не е да ви убеждавам, а да ви информирам.

Просто искам да кажа, че:
- Или вътрешния ви глас ще ви каже, че информацията е вярна и не се нуждаете от доказателства.
- Или вътрешния ви глас ще ви каже това са лъжи и никакви доказателства не могат да ви убедят в обратното.
- А може би вътрешния ви глас ще ви подтикне да искате да задавате въпроси и да разберете повече.

„Медицинската Мафия"-Джислейн Ланкто, лекар
Посвещавам тази книга на всички хора, които съм срещала през последните 25г., най-вече бившите ми пациенти, заради доверието което имаха в мен. Вие ме учихте за живота. С благодарност ви поднасям тази книга.
Също така, на бившите ми сътрудници, персонала в клиниката ми - заради верността и подкрепата ви. Чрез вас аз прогледнах отвъд и изучих нови хоризонти. С обич споделям откритията си с вас.





Тагове:   медицинска,   мафия,   шок,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: elenkokoschkov
Категория: Други
Прочетен: 1380197
Постинги: 861
Коментари: 2784
Гласове: 4855
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930