Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2013 13:28 - Еврейският (с)писък на Леа Пепо Коен срещу "национал-фашиста" Волен Сидеров
Автор: fascindoo Категория: Политика   
Прочетен: 4134 Коментари: 1 Гласове:
5

Последна промяна: 05.07.2013 14:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Писмото на стоте на Леа Коен Автор: angpiskova Категория: Политика   image

Последна промяна: 01.07 20:52  
До днес подписите под него вече са над 500 с тенденция да растат още и то доста:

До
Национален съвет на БСП
1000 София ул. “Позитано” №20, п.к. 382
e-mail: bsp@bsp.bg

До
Централен съвет на ДПС
гр.София, п.к.1301
бул."Ал.Стамболийски"45А

До
Господин Мартин Шулц, председател на ЕП

Mr Martin Schulz
President of the EP
Rue Wiertz 60
1047 Brussels, Belgium

Mr Thorbjшrn Jagland
Secretary General of the Council of Europe
Conseil de l’Europe
F-67075 Strasbourg Cedex
France

                                Господа и дами от БСП И ДПС,


Избрали сте за свой Цербер, гарант на парламентарното ви мнозинство и подкрепяното от него правителство, психично неуравновесения национал-фашист Волен Сидеров. Този индивид не само ви разиграва и прави за смях, но нанася смъртоносен удар на вашата репутация, която е поставена вече на карта с мирните протести на гражданите. След като я разруши окончателно в очите и на вашите избиратели, той ще бойкотира парламента и като истински политически терорист ще се наслаждава на разрушението, предизвикано от този му акт на последователно търсена конфронтация. Съществува червена линия на политическия компромис и вие сте я преминали, приемайки сътрудничеството на този развилнял се тип.
Обръщаме ви внимание на факт, който несъмнено ви е известен.Освен с другите си "демократични" подвизи, Волен Сидеров е известен и като автор на две антисемитски книги, едната от които преиздадена непосредствено преди последните избори. В тях освен че разпространява най-долнопробни антисемитски клишета, Волен Сидеров си позволява отрицание на Холокоста и призовава към разправа с евреите -" разрушители" на българската държавност. В тези книги Сидеров става изразител на най-реакционни тенденции, отхвърлени от огромната част на българското общество. Въпреки тези текстове вие, господа и дами от тъй наречената левица, приемате сътрудничеството на това лице, което при управление на една нормална левица би се намирало заради тези си публикации, заради постоянните си призиви за разправа с ромската общност и заради хулиганското си поведение на подсъдимата скамейка. С вашите гласове той стана обаче председател на Комисията по корупция в Народното събрание,а благодарение на неговия глас вие можете да продължавате вашия престой във властта. Вашето мълчание по ретроградния национализъм, антисемитизъм и ксенофобия на Сидеров и неговата партия Атака ви прави съучастници на неговите позиции. Това е недопустимо. То е достатъчно основание правителство, поставило се доброволно в положение на съучастник на такъв обществено деструктивен елемент да подаде незабавно оставка, включително и за да не остане в международна изолация.
Призоваваме ми да прекъснете незабавно политическата си зависимост от лицето Волен Сидеров и да поставите в изолация него и партията му, каквито и да са цената и последствията от този акт.

29 юни 2013 г.

Подписи:

1.Леа Коен, дипломат и писател
2.Касиел Ноа Ашер, актриса, продуцент
3.Рут Хашмонай Рафаилова, актриса
4.Елиза Жан Рафаилова, кинезетерапевт
5.Мария Георгиева Цветкова, студентка по право
6.Никола Димитров Пашов, актьор
7.Йосиф Емилов Шамлиев, актьор
8.Полина Ангелова Костова, студентка по кинодраматургия
9.Bella Belcheva – Almalech , actress, Miami, USA
10.Галина Антонова Тонева, кинопродуцент
11.Кирил Иванов Кирилов, кинопродуцент
12.Милена Каменова Гечева, художник
13.Ваня Вълева Петкова, икономист
14.Иван Вълчев Иванов, икономист
15.Stanislav Avner Almalech, jewerly designer for Tiffany, USA
16.Мартин Чичов, кинооператор
17.Патриция Николова, журналист
18.Фани Криспин, художник и преводач
19.Ива Стефанова Рудникова, журналист
20.Юлия Емилова Христова, журналист
21.Милена Фучеджиева, писател
22.Евгений Бойчев Джуров, продуцент
23.Лора Йосифова, социален психолог
24.Dimitar Penchev, composer, Toronto
25.Елена Методиева Вълова, музикант
26.Петринел Людмилов Гочев, художник и театрален режисьор
27.Гергана Маринова Иванова, филолог
28.Борислав Йорданов Дичев, историк
29.Никола Райков Белопитов, управител на фирма
30.Радостина Петрова Рубинщейн, менажер
31.Ада Руменова Евтимова, майка
32.Рафаел Марко Чичек, психолог
33.Екатерина Илиева Велчева, офис менажер
34.Иванка Петрова Димова, хотелен администратор
35.Бонка Петрова Стоянова, социален работник
36.Бойко Станкушев, телевизионен журналист
37.Боряна Станкушева, телевизионен журналист
38.Ваня Милчева Иванова, public relations manager
39.Станислава Константинова Коцева, актриса
40.Боряна Костадинова Семерджиева, дизайнер
41.Михаела Стоянова Петрова, писател
42.Жана Бобе Дори, екскурзовод, Tel Aviv
43. Jaques Paparo, Aachen, Deutschland
44. Jacky Comforty, film director, Chicago, USA
45. Елена Тарашева, доктор по математическа лингвистика, НБУ
46.Вержиния Велчева, юрист
47. Богдан Сергеев Метев - полиграфист
48.Жени Стайкова, музикант
49.Красен Станчев, икономист и философ
50.Албена Танева, социолог
51. Давид Бенйозеф, медик
52. Иво Николаев Божков,политолог
53.Лина Азаря Поликар, психолог
54.Самир Сантини, реставратор
55.Ути Фрамп
56.Georgi Denchev Doshkov - musician
57.Иво Иванов Желев -актьор
58.Десислав Колев Звънчаров - менаджер
59.Зорница Недялкова Попганчева, режисьор, сценарист и продуцент
60.Йордан Славейков Тодоров, режисьор
61.Гриша Александров Атанасов, журналист
62.Елена Асенова Велчева, рекламен служител
63.Парис Таквор Сивриян, менаджер
64.Тодор Борисов Тодоров - криминален психолог
65.Роберт Моис Леви, антрополог
66.Галина Иванова Сарафова- актриса
67.Ivaylo Borisov Georgiev, IT professional
68.Христофор Недков Недков, актьор
69.Ваня Цветкова Костова, журналист
70.Кремена Цветанова Димтирова, изкуствовед
71.Кристин Миркова Разсолкова, изкуствовед.
72.Лора Георгиева Чолакова, счетоводител
73.Мими Йосифова Гатева, педагог
74.Юлия Стефанова Петрова,безработна
75.Албена Димова – Воскресенска, пианистка
76.Емил Джауад Джасим, учител
77.Пепа Иванова Николова, инспектор Младежки театър
78. Ралица Анастасова ,менаджер
79. Радостина Йовчева Христова, арт менаджер
80.Isak Samuilov Schapatov, Tel Aviv
81.Илиана Тодорова, пианист, преподавател в НБУ.
82.Еял Натан, инженер телекомуникации
83.Георги Ангелов, телевизионен журналист и преводач
84.Златко Ангелов, писател
85.Дора Кехайова, менаджер
86.Явор Дачков, журналист
87.Екатерина Чамурлийска, клиничен психолог и хомеопат
88.Любима Бучинска, радиожурналист, БНР
89.Зелма Алмалех, журналист
90.Весислава Танчева, връзки с обществеността
91.Кирил Аврамов, политолог
92.Ева Волицер, актриса
93.Емил Роберт Коен, социолог
94.Радостина Петрова Рубинстейн
95. Атанас Славчев Кацарчев- член на Управителния съвет на БНТ
96.Светлозар Методиев Василев, лекар и университетски преподавател.
97.Любов Котленко, оперна певица, Ohio,USA
98.Ангелина Пискова, журналист
99. Нина Kонстантинова Кунова,филолог
100. Методи Методиев, психолог, community and organizational development

 Коментари 1. angpiskova - ПП.
01.07 21:16 426 прочита за около половин час????????
2. tomcat2 - това, че книгите на Сидеров са ан...
01.07 21:34 това ,че книгите на Сидеров са антисемитски е долна ционистка клевета!
3. tutko - Ми, четат те, госпожо Пискова. Т...
01.07 21:36 Ми, четат те, госпожо Пискова. Така, както ти свалят интервютата. Поздравления!
4. djani - Не е за учудване...
01.07 21:48 Можеше да са и с 1000 прочита повече. Не за друго, а за това, че генезиса и политическата повратливост на г-жа Коен са омразни за публиката. Защото и тя е част от статуквото. Всъщност това са ежби в политическата глутница, част от която е и тя. За голямо нейно съжаление, не допусната до кървящия труп на България.
5. angpiskova - това, че книгите на Сидеров са ан...
01.07 21:54 tomcat2 написа: това ,че книгите на Сидеров са антисемитски е долна ционистка клевета!
Сериозно? Мисля, че не е проблем да се намерят и прочетат.
6. angpiskova - Ми, четат те, госпожо Пискова. Т...
01.07 21:58 tutko написа: Ми, четат те, госпожо Пискова. Така, както ти свалят интервютата. Поздравления!
Да знаеш само колко си прав. Общите прочити на едни от линковете в предишния ми постинг до този момент е 20 429. Тути яката помпи и интернет изданието "Вести":) И е коментирал интервюто ми 88 пъти:)

Добрата новина от страницата на Леа Коен във ФБ, прочетена току-що:

"Скъпи приятели, нашето писмо с всички събрани досега подписи е в Европейския парламент, който утре ще разглежда ситуацията в България и по-специално недопустимото сътрудничество на БСП с Атака".
7. tomcat2 - Колко от тези подписали всъщност са ...
01.07 22:00 Колко от тези подписали всъщност са прочели книгите на Сидеров??Съмнявам се изобщо да са я погледнали даже, а ако са я прочели и истините в нея не са им харесали тогава проблема е в тях а не във Волен Сидеров,ако истина ги ядосва ,значи живеят в лъжа!В момента чета Бумерангът на злото,изумявам се колко велика ,фактологична и задълбочена книга е!Тази книга трябва да се прочете от всеки български патриот,а и човек изобщо!Това е най-великата българска книга написана в последните няколко години!
8. tomcat2 - Да, да нека нека, ето я https...
01.07 22:12 Да, да нека нека ,ето я

 https://www.dropbox.com/s/ckump0474t1ut1p/Bumierangat%20na%20zloto%20-%20Volen%20Sidierov.pdf

9. tutankhamon661 - angpiskova
01.07 22:40
Сидеров отдавна мина границата.

Признавам, едно време го харесвах, но тогава беше умерен и разумен.

В последно време съвсем изтрещя и няма начин нормален човек да одобри поведението му. Колкото по-бързо арестуват него и гамените му, толкова по-добре. Няма нищо нормално в това да кръстосва столицата, раздавайки "правосъдие". Който не намира нищо смущаващо, би трябвало да се прегледа при психиатър - може и преди Сидеров.
  10. angpiskova - Сидеров отдавна мина границата. ...
01.07 23:09 tutankhamon661 написа:
Сидеров отдавна мина границата.

Признавам, едно време го харесвах, но тогава беше умерен и разумен.

В последно време съвсем изтрещя и няма начин нормален човек да одобри поведението му. Колкото по-бързо арестуват него и гамените му, толкова по-добре. Няма нищо нормално в това да кръстосва столицата, раздавайки "правосъдие". Който не намира нищо смущаващо, би трябвало да се прегледа при психиатър - може и преди Сидеров.
Сашо, никога не е бил разумен. Просто лъсна, откакто стана публична личност.
До един, чиито коментар изтрих и сега съжалявам, защото щеше да лъсне в пълната си прелест - следващия път вместо "пачавра" сложете думичката "чифутска подлога". Гарантирам, че няма да трия:)
11. angpiskova - tomcat2,
01.07 23:23 Млад човек сте и е редно да имате сърце.
Има време за главата:)
12. tutankhamon661 - angpiskova
01.07 23:33
Може да си права като цяло. Аз имам предвид някои откъслечни неща, които съм гледал или слушал.

Hапример едно издание на "Сблъсък". Тъкмо беше излязла "Моятa борба" и евреите в лицето на Емил Кало надигнаха глас, че било престъпление/!!!!!/. Аз и сега не мисля, че има нещо нередно в книга за живота на човек, оставил ярка следа в световната история.

Сидеров присъстваше в студиото и общо взето изказа моите собствени разсъждения.

За друго не знам. Може да е бил шантав още тогава.
13. bojil - Имената под №30. и №94. се повтарят, ...
01.07 23:57 Имената под №30. и №94. се повтарят,така че бройката реално е по-малка. А защо тази Коен,като е такава изтъкната боркиня срещу фашизма,не написа подобно писмо и срещу комунизма- ленинизма: той собствено бе единственият фашизъм в цялата Българска история??!! И не мисли ли,че с този излишен медиен шум ще навреди на България,като я оклевети пред чужденците? Не че не е права: принципно Е,но не е нейна работа тя да оправя Българските работи! Както и на турците впрочем! Именно те и неразкаялите се комунистически мафиоти са истинският проблем на България,а не единачето Волен. Така че нека поправи мерника си и да уточни по-добре целите,пък тогава ще я подкрепим!
14. danailvdimitrov - Леа Коен,Рубинстейн и куп хора които си пишат имената на английски
02.07 00:02 да Ви имам списъка...

Сидеров често пъти е краен, но поне не е педераст с каквито е пълен Европейския парламент,узаконил извратеността си в не една държава на ЕС.

А защо въпросните хора са толкова загрижени за имиджа на БСП, това пък вече даже не е и въпрос ?
15. kansandilh - От комунист до демократ и пак комунист
02.07 01:58 1. Според писмото на Леа Коен-дипломат и писател Сидеров е: „психично неуравновесен“, „развилнял се тип“, "цербер"

2. Според д-р Николай Михайлов, известен специалист психиатър Сидеров е:

„Сидеров не е душевно болен. Сидеров е даже хладнокръвен човек, той играе роля, играе не зле, а роблята му е зла. Той принадлежи на едно екстремно дясно семейство. Той е много добре образован в класическата литература на националсоциализма. Той не трябва да бъде банализиран като душевно болен".

Кому да вярваме: на писателя или на психиатърът?

Леа Коен нарича Сидеров "цербер". А тя не е ли цербер когато казва "Волен Сидеров си позволява отрицание на Холокоста". Само еди цербер може да казва кой какво да си позволява, но не и един демократ,както ни се представя бившата комунистка Леа Коен.

И изобщо духът на цялото писмо написано от Коен е церберски.
16. shtaparov - Подкрепям, но защо толкова се е з...
02.07 02:25 Подкрепям,но защо толкова се е загрижила за репутацията на крадливите туркокомунисти? Тези потомствени професионални фалшификатори и мафиоти нали разполагат с чутовна и завидна репутация,та трябвало и да им се кахърим,точно пък на тях!!!
17. valmont - и аз бих го подписал!
02.07 03:13 а половината от коментиращите тук нека просто отминат... не са дорасли за това!
18. staler - ам правилно, по антисемитска книга ...
02.07 05:51 ам правилно,по антисемитска книга от "плана сидеров"аз не съм чел от години наред.на кои са моловете ,банките,фирмите-концесионери ипр?сидеров може да популист,истерик,интересчия гонещ държ.субсидия,но фашист не е .и краините цели на плана сидеров са едни такива истински,едно към едно с нациналните ни интереси.ам??за какво е този плач,смут и паника,господа семити?за какво е тази соросоидна офанзива,включително и сред редиците на миролюбиво и справедливо протестиращите българи?нима наистина,сериозно смятате че ще го докарате до там да държите цял свят за топките?духа от бутилката е пуснат.и да смачкате сидеров,което няма да е много трудно,впредвид личните му характеристики,планът сидеров рано или късно ще стане част от нечия правителствена програма.
19. angpiskova - а половината от коментиращите тук ...
02.07 08:33 valmont написа: а половината от коментиращите тук нека просто отминат... не са дорасли за това!
Съгласна съм, точно затова пускам всички коментари - нека те говорят:)
Между другото, подписката продължава и ако искате да подпишете, просто го кажете на Леа Коен през ФБ.
20. gocho52 - Философията на Волен
02.07 09:50 е несъвместима с моите разбирания за живота.
Същото важи и за Бойковата.
21. ok3223 - Макар Сидеров ...
02.07 10:26 staler написа: ам правилно,по антисемитска книга от "плана сидеров"аз не съм чел от години наред.на кои са моловете ,банките,фирмите-концесионери ипр?сидеров може да популист,истерик,интересчия гонещ държ.субсидия,но фашист не е .и краините цели на плана сидеров са едни такива истински,едно към едно с нациналните ни интереси.ам??за какво е този плач,смут и паника,господа семити?за какво е тази соросоидна офанзива,включително и сред редиците на миролюбиво и справедливо протестиращите българи?нима наистина,сериозно смятате че ще го докарате до там да държите цял свят за топките?духа от бутилката е пуснат.и да смачкате сидеров,което няма да е много трудно,впредвид личните му характеристики,планът сидеров рано или късно ще стане част от нечия правителствена програма.
Да го дава често като нестандартно поведение, и еврейката(където и да живее, евреина е преди всичко евреин, и след това гражданин на страната, в която е роден и живее),та еврейката Коен си изпълнява дълга като еврейка.
Но в написаното и казаното от него често има истини, които не понасят на евреите, но замислещите и четящите са повече от верни.
Не сте чели нищо от него като мен и го клеймите, като съдите по соловите му прояви по телевизиите.
Прочетете партийната програма на партия "Атака" за последните избори и ще останете изненадани от истините, които са написани там.
Само изпълнението на една такава програма един ден, колкото се може по-скоро, може да възроди България и да я измъкне от блатото, в което за последните 24 год. я натикаха мутро демократите от всички цветове.
Като ОКТОПОДА ГЕРБ довърши загробването на България за дълги години.
Както посочва и г-н STALER,само ТАКАВА ПРОГРАМА НАЛОЖЕНА И ИЗПЪЛНЕНА, МОЖЕ ДА НИ СПАСИ ОТ КАТАСТРОФАТА, НАДВИСНАЛА НАД БЪЛГАРИТЕ И БЪЛГАРИЯ.
САМО ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ЕДНА ТАКАВА ПРОГРАМА.
Прочетете я, и ще се съгласите с мен, повярвайте ми!
22. kansandilh - а половината от коментиращите тук ...
02.07 10:27 valmont написа: а половината от коментиращите тук нека просто отминат... не са дорасли за това!
Прав сте господине, не само половината коментиращи тук, а много повече хора не са дорасли да подкрепят едно писмо написано в комунистически стил, издаващ замръзнало мислене в 50-те години на миналият век.
23. alexs - Още преди повече от две години писах ...
02.07 10:33 Още преди повече от две години писах за Сидеров
http://alexs.blog.bg/politika/2011/02/21/boiko-ne-e-muhoboiko.690880
http://alexs.blog.bg/politika/2011/02/25/toi-shte-e-nashiia-prezident.693807
и
преди 4 години за Пеевски
http://alexs.blog.bg/politika/2009/08/06/irena-krysteva-se-sdobi-i-s-bbt-da-i-e-chestito.375241
Сякаш съм предчувствал, че ще се случат тези събития от последните 2 месеца....
За Сидеров казват че като е започнал работа навремето 2005г в СКАТ р бил по-нисък от тревата ходел е със старо кожено яке, но като се е видял с власт и пари се е самозабравил.... За такива хора е казал известен български писател "Пази, боже, сляпо да прогледа". За този човек няма принципи и идеали чест и достойнство има интереси, пари, жажда за власт.
24. jeremy231 - Моето мнение за БСП-ДПС и Юруш е еднозначно
02.07 10:34 КЪШ!
25. angpiskova - е несъвместима с моите разбирания ...
02.07 10:45 gocho52 написа: е несъвместима с моите разбирания за живота.
Същото важи и за Бойковата.
И с моите.
Смешни са ми напъните за отрицателно гласуване от едни и същи празни профили - не разбрахте ли, че всеки глас качва постинга нагоре, независимо какъв е?
26. angpiskova - Тъй, тъй, драги изказващи
02.07 11:05 се в по-голямата си част...Ще ви кажа нещо, което е и доста съществената разлика между хора като Сидеров и евреите. И то е, че евреите не мразят никого. А тях ги мразят затова, че са направили от пустинята оазис.
Толкова от мен!
27. kansandilh - е несъвместима с моите разбирания ...
02.07 11:14 angpiskova написа: gocho52 написа: е несъвместима с моите разбирания за живота.
Същото важи и за Бойковата.
И с моите.
Смешни са ми напъните за отрицателно гласуване от едни и същи празни профили - не разбрахте ли, че всеки глас качва постинга нагоре, независимо какъв е?

Знаем, г-жо Пискова, и това е целта: да поддържаме по-дълго време писмото на първа, за да имат възможност повече хора да се полюбуват на овехтялото комунистическо мислене, скриващо се под маската на демокрацията.
28. angpiskova - Прекрасно, kansandilh,
02.07 11:19 Полюбувайте се на точния стил на Леа Коен, който аз наричам "право в целта". Ваше право е да имате лична интерпретация.
Впрочем, понеже този парламент е пълен с комунисти, да вижте какво ще нищи днес ЕП:

По предложение на групата на Европейската народна партия
(ЕНП) Европейският парламент ще обсъди днес на сесията си в
Страсбург обстановката в България. Решението бе взето при
откриването на сесията снощи.
Заместник-председателят на групата на ЕНП Манфред Вебер
предложи да бъдат обсъдени също и настояванията за нови избори в
нашата страна. В България в момента има малцинствено
правителство на социалистите, съставено с помощта на радикалната
партия "Атака", заяви той. По неговите думи българските
националисти имат "екстремистки убеждения и заплашват с
гражданска война в страната". Народното събрание (НС) работи,
защото тази партия е търпяна, за нас това е договор с дявола,
каза Вебер.
Председателят на БСП и на ПЕС Сергей Станишев е опитал да
назначи за председател на Държавната агенция "Национална
сигурност" (ДАНС) "един бивш мафиот". Това накара гражданите да
излязат на улицата в знак на протест срещу организираната
престъпност, заяви Манфред Вебер. Той отбеляза, че ГЕРБ е
прекратила участието си в пленарните заседания. В София всеки
ден хиляди граждани протестират срещу действията на
правителството, това не се случва в Будапеща, коментира той по
повод множеството упреци срещу управлението на унгарското
правителство на премиера Виктор Орбан (ЕНП).
Евродепутатът Мария Габриел (ЕНП) посочи, че от 18 дни
хиляди граждани в България протестират срещу политиката, която
води "правителството на БСП, ДПС и "Атака"." В момента
наблюдаваме нестабилност на парламентарното мнозинство, което
може да функционира единствено с подкрепата на "Атака", добави
тя. Габриел определи като безпрецедентно внушение изявлението от
миналата седмица на председателя на НС Михаил Миков, което по
нейните думи ограничава свободата на медиите в страната.
29. angpiskova - ПП
02.07 12:00 Новина, получена преди минути:

Българското правителство да се разграничи от политиката на „Атака”, призова лидерът на социалистите в Европарламента Ханес Свобода часове преди очаквания дебат за България. На пресконференция в Страсбург Свобода бе питан дали не легитимира сътрудничеството на правителството с „Атака” заради това, че при тройната коалиция фирмата, в която е работила съпругата му, е получила голяма обществена поръчка у нас:
„Аз не съм легитимирал нищо – не и сътрудничество с „Атака”. Вече казах, че българското правителство трябва да се разграничи от всички политики на тази партия и това е много ясно. „Атака” не споделя нашите ценности и ние няма как да споделим нейните”, каза Ханес Свобода.

Е, какво ще кажете, дами и господа?
30. bojil - Не съм съгласен, че книгите на Волен ...
02.07 12:28 Не съм съгласен,че книгите на Волен са антисемитски! Ако бяха такива,защо в тях няма никакви антиарабски расистки изявления,макар че арабите са над 95% от всички семити на земята? И "добрите" евреи (изключвам от тях местните Български!) нека си кажат защо за Бога толкова много ги гонят и преследват навсякъде по света и във всички времена? Гонили са ги още египетските фараони,макар че тогава те още не са били разпънали Христос! Гонили са ги гърците след Александър,тоже и римляните още през I и II век! Гонили са ги англичаните,французите,испанците и германците,а сега палестинците и въобще арабите! Гонили са ги папата,светата Инквизиция та дори и Сталин,сега ги гонят и мюсюлманите- не заради Христос разбира се! А дали не е затова,че много ламтят за чуждото? Не точно нашите евреи разбира се- тях на ръце да ги носиш,но световните банкери и организатори на комунистическите "революции"!
31. freeoldmen - "Е, какво ще кажете, дами и ...
02.07 12:31 "Е, какво ще кажете, дами и господа?"
Какво да кажем, г- жо, освен че Ханес Свобода, Вие и евреите не споделяте идеята България да бъде национално осъзната. Явно това ви е основен проблем и трябва да се изкорени с всички средства. Останалите жестоки проблеми на българите не ви интересуват, най- важното е да се дискредитира родолюбието.
Но ние си го знаехме и преди това.
32. kansandilh - 28. angpiskova
02.07 12:33 Уважаема г-жо Пискова, преди всичко искам да Ви благодаря, че признавате правото ми на лична интерпретация и не ме поучавате, за разлика от Коен Сидеров, какво ми е позволено и какво не.

Какви нишки ще нищи ЕП си е тяхна работа. Това не ме засяга нито пряко, нито косвено. Да му мислят тези, които ще бъдат длъжни да се съобразяват с решенията на ЕП. Кой каквото си е надробил, това ще си сърба.

Това, че Манфред Вебер настоява да се състоят нови избори в България, то аз като добросъвестен гражданин ще откликна на желанията на господина и ще гласувам, независимо изборите кога ще се състоят. Имам готовност да гласувам и утре, и след месец- два, и след 4 години и след 100 години. И тук ще допълня: да му мислят тези, които си правят сметки кога да бъдат изборите. За мене е без значение.

Така че със спокоен интерес ще следя нищенето в ЕП.
33. angpiskova - bojil ,
02.07 12:43 сигурно всеки има от какво да се срамува в историята си. И ние в това число, а тупането в гърдите и патриотарщините, щом сме на този хал, показват само едно - избиване на комплекси.
А това, че Сталин е гонил евреите, е само в техен плюс!
34. angpiskova - "Е, какво ще кажете, дами и ...
02.07 12:58 freeoldmen написа: "Е, какво ще кажете, дами и господа?"
Какво да кажем, г- жо, освен че Ханес Свобода, Вие и евреите не споделяте идеята България да бъде национално осъзната. Явно това ви е основен проблем и трябва да се изкорени с всички средства. Останалите жестоки проблеми на българите не ви интересуват, най- важното е да се дискредитира родолюбието.
Но ние си го знаехме и преди това.
Е, аз твърдя, че обичам страната си много повече от вас - защото не искам начело да стои едно олицетворение на омразата, параноята, което се поставя и над закона, създавайки парамилиции. Защото искам в страната ми да има повече толерантност към различието и да се спре с омразата към него. Сигурна съм, че повечето нормално мислещи хора споделят това мнение.
35. angpiskova - kansandilh,
02.07 13:01 "Какви нишки ще нищи ЕП си е тяхна работа. Това не ме засяга нито пряко, нито косвено".

Напротив - забравяте, че тези решения пряко ни засягат. И, слава богу, аз искам такива хора да решават съдбата ми, а не диктатори!
36. haralanov - Грубо е но...
02.07 13:39 Пука им на БСП и ДПС за някакво си открито писмо на Леа Коен.
Тях ги интересува властта на всяка цена!
С дявола съюз ще сключат та с Волен Сидеров ли няма?
Ако имаха и грам морал,до сега да си бяха подали оставките!
37. angpiskova - В заключение, защото
02.07 15:03 наистина имам работа - в еврейката Леа Коен, която не ми е известно да се е отказала от българското си гражданство, припознавам много повече български патриот, отколкото в разни вресливи атакисти. И мисля, че това мнение се споделя от повечето разумни хора. Никой разумен човек не би могъл да отрече принципната и точна позиция в това писмо, макар и изразена доста остро.
38. sistemite - С огромен интерес прочетох.... писмото... на 99-те на ... Г-жа Коен....
02.07 15:45 Когато се пишат и публикуват подобни писма, следва да се знае, че те неминуемо ще се "сблъскат" с гносеологията. Първо - по отношение на избора на БСП и ДПС, които са си избрали "свой Цербер" (Волен Сидеров) нещо като "зло куче", "строг пазител" - метафора на митологичния триглав пес, който вардел входа на подземния свят и ... понеже там нямало изход, то входа бил и изход. Цербера пускал да се влиза в подземния свят (на БСП + ДПС), но не пускал да се излиза от там ?! Да, обаче има Уики ( и друга нет- мрежичка) и е хубаво да се хвърля по едно око, когато се пишат открити писма, където е подсказано решение : как да се укроти и кой може да укроти Цербер (някой си там, без значение). Такава, вече метафора, щеше да свърши много по-добра работа, след като Цербера вече е "избран" от БСП и ДПС (представете си ?! ) Второ - по отношение на "национал-фашиста" Сидеров ? Пълна глупост, тъй като е тафтологично- съдържателна симбиоза, т.е. нещо от рода - "орбита на Луната, около Слънцето (не, че няма такава, но тя е корелативно-следствена от тази с планетата Земя). С други думи две понятия, от които едното е част от цялото или функция от цялото. Национализма е фундамента (цялото), а неговите форми (изяви), вкл. и крайни, .. отклонения в ултра- национализъм, познат исторически ,като нацизъм, национал-социализъм, фашизъм и пр... все идеологии с общ знаменател, т.е. кратни на панидеологията - национализъм. Трето - Г-жа Коен, трябва прекрасно да знае, че в "политическия компромис" няма "червени линии" само (приемам го също, като метафора). Това означава, че приема, както БСП, така и ДПС - за партии с "червена" референтна рамка, т.е. "пръкнали се от една и съща политическа майка" - значи БКП. Това,също от своя страна говори, че изключва други партии от тази рамка ? Абзац, който клони към объркано политическо послание ?! Четвърто - относно някакво " мълчание (на БСП + ДПС) по ретрограден национализъм" ?
39. drakulla - Мен
02.07 15:49 много щеше да ме е срам, да съм в един списък с Леа Коен.
40. sistemite - Та, за "ретроградния национализъм"....?
02.07 16:14 Няма как да се припокрият в целта си нещата, но го отдавам на емоционален порив, който завладява, пишещите отворени писма (не само - това писмо). Ако в числовата ос, разделена от неутралната (начална) точка на градивност - в дясно, по посоката на положителните неща оразмерим : напредъка, прогреса, иновативното и пр...определения, то в обратната посока са негативите на изброените. Тази част - от ляво на неутралната точка означава, именно - ретроградното, т.е. против напредъка, против прогреса и пр....Това е една проста обърната функция, а съчетанието "ретрограден национализъм", би се възприело като национализъм, който е ненапредничав и непрогресивен, неинновативен.. ?? Такъв, обаче, в историята вече е имало, познат ни е ?! Написано : "Вашето мълчание (на БСП + ДПС) по ретроградния национализъм"... е по- мекия вариант отколкото мълчанието им по един по-градивен, по-прогресивен национализъм ?? Тогава, биха ли мълчали БСП + ДПС ?? Пето - относно, употребеното - "антисемитизъм" ?? Колеги, направо от Уики-то - без да правя анализ : "Самият термин и неговата широка употреба от различни автори в несходни контексти често се подлага на критика. Съществуват различни алтернативни възгледи за неточната му и некоректна (включително спекулативна) употреба, най-популярният от които е изразен от еврейския автор Артур Кьостлер след края на Втората световна война по повод установеното от еврейския историк Абрахам Поляк през 1944 година:
„ това е написано, преди целият мащаб на Холокоста да стане известен, но не се променя фактът, че основната част от оцелелите евреи по света са от източноевропейски, т.е. най-вероятно от хазарски произход. Ако е така, това би означавало, че техните предци са дошли не от Йордан, а от Волга, не от Ханаан, а от Кавказ, които някога са считани за люлка на арийската раса; както и, че генетично са по-близо свързани с хуни, уйгури и маджари, отколкото със семето на Авраам, Исаак и Яков. Ако се окаже така, терминът „антисеметизъм“ би се лишил от смисъл, като основан на погрешно разбиране и на убийците, и на жертвите. Съдбата на Хазарската империя, бавно изплувайки от миналото, започва да прилича на най-жестоката шега, която историята някога си е правила.
41. angpiskova - много щеше да ме е срам, да съм в един ...
02.07 16:31 drakulla написа: много щеше да ме е срам, да съм в един списък с Леа Коен.
Не знам каква е причината, но явно сте много свенлив, щом криете лицето и самоличността си:)
42. staler - за да твърди подобно нещо в открито ...
02.07 16:57 за да твърди подобно нещо в открито писмо изпратено при това до сравнително сериозни хора като г-н шулц,г-ица коен,би следвало да си мисли че притежава солидни доказателства.все пак става дума за български народен представител избран с гласовете на 258 481 гласоподаватели,дали вота си/според групата семити/за един фашист.тоест---разкрит е един феномен за българия--дори в годините на съюзничество с нацистка германия не е регистрирана такава широка подкрепа за фашистката идеология на мусолини в страната ни.това е конгениално!остава да се уверим че е истина.Г-Н СИДЕРОВ,ХАИДЕ ,НАПРАВЕТЕ НАИ НАКРАЯ НЕЩО НАИСТИНА ПОЛЕЗНО ЗА ТАЗИ СТРАНА.ДАИТЕ ВЪЗМОЖНОСТ НА НЯКОИ СЪД ДА ПРОВЕРИ НАЛИЧИЕТО И ИСТИННОСТТА НА ЕДНИ ТАКИВА ДОКАЗАТЕЛСТВА.
43. angpiskova - staler,
02.07 17:05 Дайте да се разберем гласувалите за "Атака" какъв процент представляват от българите. Ето ви едно четивце:

"49% от хората отказаха да гласуват - това означава, че половината от българския народ не желае всички тези партии. Коя партия какъв процент от гласовете печели: ГЕРБ - 30,5%, БСП - 26,6%, ДПС - 11,3%, „Атака“ - 7,3%. Картината обаче става много по-ясна, ако пресметнем каква част от целокупния български народ е гласувал за всяка от тези партии: за ГЕРБ са гласували 15,7% от българите, за БСП - 13,7%, за ДПС - 5,8%, за „Атака“ - 3,7%.

Моля тези 3.7 на сто да не припознават в себе си целокупния български народ, от който повече от половината отказа да гласува.
А защо е фашист, вече писах по-горе.
44. karaiany - Достойно писмо ! Аз бих го подп...
02.07 18:14 Достойно писмо !
Аз бих го подписал също без капка колебание !
Поздрави за поста , Анджи ! Стой високо и оттам гледай всички страхливи анонимници и хората без лице !
45. staler - г-жице от списъка, много ви моля, не ...
02.07 18:16 г-жице от списъка,много ви моля,не подценяваите проблема. 258481 последователи на един фашист,може би,едва ли не,което прави цели 3,7% от бълг.народ!!!!вие знаете ли хитлер от къде е тръгнал?а до къде е стигнал?не може така лековато --днеска един фашист-аиде голяма работа,утре друг--хитлерист-еее чудо голямо.....ние с вас евро-доларови ценности ли споделяме или напротив?...моля ви г-н сидеров,апелирам към вашата макар и фашистка съвест--даите възможност на тези будни семити с български паспорти да докажат своята правота в съда!!!!!
46. angpiskova - г-жице от списъка, много ви моля, не ...
02.07 18:43 staler написа: г-жице от списъка,много ви моля,не подценяваите проблема. 258481 последователи на един фашист,може би,едва ли не,което прави цели 3,7% от бълг.народ!!!!вие знаете ли хитлер от къде е тръгнал?а до къде е стигнал?не може така лековато --днеска един фашист-аиде голяма работа,утре друг--хитлерист-еее чудо голямо.....ние с вас евро-доларови ценности ли споделяме или напротив?...моля ви г-н сидеров,апелирам към вашата макар и фашистка съвест--даите възможност на тези будни семити с български паспорти да докажат своята правота в съда!!!!!
Никога не съм криела, че споделям евроценностите, написано е и под аватара ми. Колкото да съдебните заплахи, мисля, че г-нът ги ръси, откакто стана публично лице. Няма проблем - подписката набира скорост, скоро може би подписалите се ще са 1000, нека заведе делата:)
47. angpiskova - Достойно писмо ! Аз бих го подп...
02.07 18:46 karaiany написа: Достойно писмо !
Аз бих го подписал също без капка колебание !
Поздрави за поста , Анджи ! Стой високо и оттам гледай всички страхливи анонимници и хората без лице !
Привет! Можеш просто да кажеш на Леа Коен, че искаш да го подпишеш през ФБ и тя ще сложи името ти.
Колкото до атакистките анонимни вресльовци - гледам им сеира от снощи, пък и не само:)
48. karaiany - Достойно писмо ! Аз бих го подп...
02.07 19:24 angpiskova написа: karaiany написа: Достойно писмо !
Аз бих го подписал също без капка колебание !
Поздрави за поста , Анджи ! Стой високо и оттам гледай всички страхливи анонимници и хората без лице !
Привет! Можеш просто да кажеш на Леа Коен, че искаш да го подпишеш през ФБ и тя ще сложи името ти.
Колкото до атакистките анонимни вресльовци - гледам им сеира от снощи, пък и не само:)
Да , благодаря ти .:)
Току що подписах писмото и. Дори станахме приятели във фб. Оказа се , че тя живее в Нюшател , съвсем близо до Лозана , където живее моят син .
Достойна жена !
49. bumerang - ...
02.07 19:40 Всеки, който сее ветрове, жъне бури. И този ще пожъне бурите на своята омраза.
Комичното в случая е, че те ще се дистанцират от него под натиск отвън, но той няма да се дистанцира от тях. Ще крепи този парламент до дупка, защото не е сигурно, че след следващите избори ще бъде в другия.
50. kansandilh - МЕТАМОРФОЗИ
02.07 20:52 Първият, златният век избуя. Непознаващ разплата, тачеше той без закон доброволно и правда, и вярност. Нямаше казън и страх. По стени не стояха заплахи…Не изпитваше смут пред устата на съдия умолителна гмеж, в безопасност без съдник. От войници народите още нямаха нужда. Безгрижни, в покой преживяваха дните. Хората бяха щастливи с храна, без принуда израсла…

А след това се яви като трето потомството медно-- по-диво вече по дух…все пак престъпно не бе.

От желязо последното беше. Ето, стремглаво нахлу във века на метала по-долен всяка злина. Отлетяха Срамът, Верността, Правотата. А вместо тях се явиха лъжи и коварни притворства, хитрост, насилие, козни, престъпната страст към имане. Почвата, обща преди като въздуха и светлината, точният вещ измервач заотмерва с межда вдълбочено. Вредно желязото беше, но още по-вредното злато бял свят видя, а войната , която воюва и с двете, с окървавена ръка заразмахва оръжие звънко.
И заживяха с грабеж. 
Овидий
51. staler - г-ице от семитския списък, не ви...
02.07 20:59 г-ице от семитския списък,не виждам чак такива поводи за радост от успехите на поредната ви цветна революция.това правителство и без вашите усилия се държи само за косите изправено в въздуха.ще инсталирате поредните марионетки,няма съмнение/може и мажоритарно избрани-няма проблем/.след това идва ред на февруарските протестиращи -с тубите с бензин,а по всяка вероятност и с други пособия и инструменти.за тях какви идеи имате?споделете?нюшател ще ви приюти ли в тези смутни времена?
52. angpiskova - г-ице от семитския списък, не ви...
02.07 21:51 staler написа: г-ице от семитския списък,не виждам чак такива поводи за радост от успехите на поредната ви цветна революция.това правителство и без вашите усилия се държи само за косите изправено в въздуха.ще инсталирате поредните марионетки,няма съмнение/може и мажоритарно избрани-няма проблем/.след това идва ред на февруарските протестиращи -с тубите с бензин,а по всяка вероятност и с други пособия и инструменти.за тях какви идеи имате?споделете?нюшател ще ви приюти ли в тези смутни времена?
Госпожицата от семитския списък няма и капка еврейска кръв, но както ви каза по-нагоре, припознава в авторката на това писмо много повече близост със себе си, отколкото с други, чието единствено достойнство е, че не са евреи.
Какво ще става оттук насетне, аз не мога да ви кажа. По простата причина, че съм наемен работник на заплата, нищо и никого не финансирам. Единственото нещо, което винаги съм имала и ще имам, се нарича позиция.
А, и не вярвам в конспиративните теории:)
53. staler - г-ице от списъка на семитите с бълг. ...
02.07 22:35 г-ице от списъка на семитите с бълг.паспорти---безмерната,паталогична алчност на тези с които се припознавате винаги е водела до далтон и робеспиер,следвани от наполеон,ленин и троцки,следвани от сталин,или пък един готов завършен хитлер....нямаме основания да се съмняваме че този път ще е по различно...е нашия сидеров излезе малко недоносен,но неисе що е време все е пред нас.оставам ви на мира--наслаждаваите се на тримфалните мигове,като правило те са кратки.
А коя е Леа Пепо Коен?
Вместо да ви обяснявам коя е, прочетете моя постинг:
Спасилите 50 хил. български евреи бяха осъдени и избити от други български евреи Автор: fascindoo Категория: Политика   image
Прочетен: 1154 Коментари: 1 Гласове: 11
Последна промяна: 18.03 15:29
 

Може би спасителите бяха осъдени и избити от самите спасени ?!?
Списъците донякъде говорят, но историците мълчат!

От месец тече масова медийна кампания за 70 годишнината от спасяването на българските евреи. 
Но никой не се спира на факта, защо бяха съдени 
тези, които имаха най-голяма заслуга в спасяването им.
И  
много от тях избити! 
Един от спасителите на 35 000 евреи Димитър Йосифов Пешев на 8 март 1943 г. научава от делегация на свои съграждани от Кюстендил, че съгласно подписаната тайна спогодба с Третия Райх, близо 50 хиляди евреи от старите предели на България ще бъдат депортирани в лагерите на смъртта в окупираната от германците Полша (Auschwitz).
Въпреки приноса на Димитър Пешев, през 1945 г. Народният съд го осъжда на 15 години затвор „за фашистка дейност и антисемитизъм". След застъпничеството на евреи, имащи влияние в правителството, доминирано от Българската комунистическа партия, той е освободен след 13 месеца.

Друг, изключително допринесъл пред Цар Борис III, като негов Таен съветник за спасяването на евреите, Любомир Лулчев е осъден и разстрелян от Народния съд на 01. февруари 1945г. заедно с регентите и 144 бивши министри и депутати.

Кои ги осъждат чрез т.н. Народен съд?
Много от съдиите и съдебнит заседатели в болшинството си бяха евреи.

Например, Съдии - евреи от Народния Съд бяха :

 

1.      Еми Барух - съдия - главорез от съставите на Народния съд след 09.09.1944 г.

2.      Исак Данон - главорез от съставите на Народния съд след 09.09.1944 г.

3.      Йосиф Кутев - главорез от съставите на Народния съд след 09.09.1944 г.

4.      Манчо Рахамимов Мошев (1902-1986 г.) - юрист, партиен деец, член на БКП, участва в нелегалните групи; съдия "народен обвинител" в VII състав на Народния съд след 09.09.1944 г., "палач в тога".

5.      Пепо Менахем Коен - юрист, завършил в Софийския университет (1936 г.), съдия - главорез от съставите на Народния съд след 09.09.1944 г.

6.      проф. Нисим Меворах (Юридически факултет на СУ); Н. Меворах е член на БКП, дипломат след 1944 г. Участвал е като съдия в т. нар. "Народен съд" !!!
 Представител на България в ООН и посланик в САЩ ; той и синът му са суперактивни членове на БКП, червени шамани, палачи с писалки, идеолози на тоталитарната власт!


Затова напр., една от наследниците им, Леа Коен и до днес се радва на изключително благополучие, поднесено от всички нас, вече близо 70 години.

imageЕврейката Леа Пепо Коен беше член на СДС, депутат от Великото НС, бивша посланичка на Р. България в Швейцария по времето на Иван Костов, а след това наша посланичка в Белгия, Люксембург и Лихтенщайн. В момента живее в Швейцария и все още изпълнява някакви дипломатически функции. 
Бившата депутатка във Великото народно събрание, когато се връща към миналото си, тя обаче упорито избягва да говори за баща си Пепо Менахем Коен,  - юрист, завършил в Софийския университет (1936 г.), съдия - главорез от съставите на Народния съд, които избиха цвета на българската интелигенция (убити са над 40 000 души и репресирани около 200 000 техни роднини и др.). А после става началник на концентрационния лагер "Росица".

Тя е член на Атлантическия  клуб на Соломон Паси и на Билдербергския клуб, който тайно управлява Света от 1954 г. насам.

В ГРУПАТА на БИЛДЕРБЕРГИТЕ  в България Леа Пепо Коен е заедно с:

Николай Камов - бивш член на БСП, активен деятел в евролевици, социалдемократи и пр. Народен представител в 36, 37, 38, 39 и 40-то Народно събрание. 
Валентин Златев - шеф на Лукойл в България и
милиардер
Най-голямата петролна компания в България притежаваща контролния пакет акции на Нефтохим - Бургас.





Тагове:   леа пепо коен,


Гласувай:
5


Вълнообразно


1. nikikm - Изобщо
05.07.2013 15:32
не харесвам Волен Сидеров,но като гледам кои са подписали,май ще го заобичам отново!На тези...подписали,целта им е не Волен,а патриотичните българи и организации!Патриотизмът и национализмът им бъркат в...Пък на ангпискова да кажа,че многото посещения са от интерес към темата,а не от одобрение! И коен да я питам,освен че яде и живурка на гърба на българите,които неистово мрази,какво е допринесла за доброто на този народ? Всички са накацали,като лешояди на снагата му и го разкъсват и убиват,плачейки при това,че са оскърбени!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: fascindoo
Категория: Политика
Прочетен: 6473778
Постинги: 4603
Коментари: 2877
Гласове: 2087
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Пеласги, Протобългари и Траките. Обетованата земя и еврейската омраза към днешните българи (ч.1)
2. Покушение. Показно. --- България. Свят. Медии. Отново. Ташак. Бойко. Барета. Дали. Баш. Ортак.
3. Пеласги, Протобългари и Траките. Обетованата земя и еврейската омраза към днешните българи (ч.2)
4. Пеласги, Протобългари и Траките. Обетованата земя и еврейската омраза към днешните българи (ч.3)
5. Няма "Шменти-капели" или "Тука има-тука нема", има "Иди ми-доди ми": Б.Б.-Б. водач на две листи на ГЕРБ
6. Шоуто в НДК, или защо турците са идиоти
7. Мистериите около смъртта му или Березовски е инсценирал, съгласувано с Путин, смъртта си!
8. Истината за Sancta Sanctorum* на Дянков:: Глобализацията на бедността: Вътре в Новия Световен Ред
9. Търговия с органи, евгеника, ваксини и общия принос на ГЕРБ в тези престъпления
10. И това ли е "теория на канспирацията", от един "болен мозък", кандидат за поста президент на САЩ през 2000 година
11. Дебългаризирането на България: След юдеизацията защо не и циганизация? Част 1
12. 25 май 2014: Апогей на клиторно-аналното политическо чесане в ГЗ на МПК у нас, съчетано вкупом с медийно фелацио
13. Световните експерименти на 20 век: Източна Европа, Новия Световен Ред и Глобализма Част1
14. Световните империи и Древно-българските държави-империи
15. "Независимост 1908" ли? Един блестящ маньовър на Великите сили за бъдещите 2 нац. катасторофи на България и бастисването на Отоманската империя!
16. Ето го! Пепи Готиното! Или здравната ни еврейска гад!!!
17. Четиво за антибългари по Света и У нас
18. ПРОИЗХОДЪТ НА ТУРЦИТЕ (Част1)
19. Пак дрън-дрън, та пляс! За "вечния въпрос": Ние българите повече траки ли сме или повече славяни? Но хаплогрупите говорят!