Прочетен: 1737 Коментари: 2 Гласове:
Последна промяна: 30.08.2013 16:08
Справка в Гаранционния фонд показва, че към дата 29/08/2013 автомобилът с номер CA3130TT има активна застраховка "Гражданска отговорност".
Тя е сключена на 3 юли 2013 г. в ЗК ЛЕВ ИНС АД!
Разстреляни сирийски бунтовници са убити при опит да окажат съпротива.. Автомобилът със софийска регистрация се появи във видеохроника от конфликта на онлайн новинарска агенция ANNA (Abkhazian Network News Agency).
Според репортажа автомобилът бил спрян при проверка от правителствените сили от армията на Башар Асад, като в него са открити противотанкови ракети.
Видеото е на независимата онлайн новинарска агенция ANNA (Abkhazian Network News Agency), от частично признатата Република Абхазия. Публикувано е на 14 август, а заглавието му гласи "кратка сводка за ситуацията в Сирия за 13 август 2013 г."
Няколко дни по-късно и телевизия Ал Джазира разказа за разрастващия се бизнес в Турция с употребявани коли от Румъния и България, изнасяни за Сирия. Вероятно това обяснява защо абхазката телевизия нарича колата "турска".
.
По материал от 30 август на агенция БЛИЦ
През февруари пратеникът на в-к. „Стандарт” Владислав Пунчев, след като навлезе от Турция в пламналата от война страна, предаде, че всеки втори бунтовник в Сирия кара кола, купена в България.
Според "Стандарт" бизнесът се върти от сирийци, които живеят у нас. Те купували автомобилите от автокъщите в София и Дупница предимно джипове втора ръка и влизат с тях в Турция "на екскурзия". Тя обаче продължава близо 2000 км до градчето Рейханлъ, на километър от границата със Сирия. Това на практика е база на бунтовниците, които свободно пресичат браздата. Колите влизат в Сирия, номерата се свалят и се връщат в родния КАТ, за да се обявят за спрени от движение. А на бунтовниците табели не им трябват, защото в контролираните от тях територии все още няма администрация. Средно по 1000 български коли сменят собственика си в Рейханлъ. Родният пазар е предпочитан заради ниските цени от 4000-5000 долара. Купуват се предимно джипове КИА, "Мерцедес" и "Лендроувър. информацията завършва с:
"Всеки втори бунтовник в Сирия кара кола, купена в България",
гласи кореспонденция на в-к. „Стандарт” тогава.
/
За Плевен Онлайн Портал:
д-р инж. Никола Тодоров, доцент
2. Граничният контрол в Турция е абсолютно ефективен и строг за влизащите автомобили в страната. Този, който е влязъл с кола с българска регистрация, просто не може да излезе без нея. Не може.
2. Покушение. Показно. --- България. Свят. Медии. Отново. Ташак. Бойко. Барета. Дали. Баш. Ортак.
3. Пеласги, Протобългари и Траките. Обетованата земя и еврейската омраза към днешните българи (ч.2)
4. Пеласги, Протобългари и Траките. Обетованата земя и еврейската омраза към днешните българи (ч.3)
5. Няма "Шменти-капели" или "Тука има-тука нема", има "Иди ми-доди ми": Б.Б.-Б. водач на две листи на ГЕРБ
6. Шоуто в НДК, или защо турците са идиоти
7. Мистериите около смъртта му или Березовски е инсценирал, съгласувано с Путин, смъртта си!
8. Истината за Sancta Sanctorum* на Дянков:: Глобализацията на бедността: Вътре в Новия Световен Ред
9. Търговия с органи, евгеника, ваксини и общия принос на ГЕРБ в тези престъпления
10. И това ли е "теория на канспирацията", от един "болен мозък", кандидат за поста президент на САЩ през 2000 година
11. Дебългаризирането на България: След юдеизацията защо не и циганизация? Част 1
12. 25 май 2014: Апогей на клиторно-аналното политическо чесане в ГЗ на МПК у нас, съчетано вкупом с медийно фелацио
13. Световните експерименти на 20 век: Източна Европа, Новия Световен Ред и Глобализма Част1
14. Световните империи и Древно-българските държави-империи
15. "Независимост 1908" ли? Един блестящ маньовър на Великите сили за бъдещите 2 нац. катасторофи на България и бастисването на Отоманската империя!
16. Ето го! Пепи Готиното! Или здравната ни еврейска гад!!!
17. Четиво за антибългари по Света и У нас
18. ПРОИЗХОДЪТ НА ТУРЦИТЕ (Част1)
19. Пак дрън-дрън, та пляс! За "вечния въпрос": Ние българите повече траки ли сме или повече славяни? Но хаплогрупите говорят!