Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2015 21:15 - Вяра Анкова, принцесата-шаврантия на БНТ, стана и аскерка
Автор: fascindoo Категория: Политика   
Прочетен: 1894 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

След дългото й говорителство в БНТ, началните й жалони подсказваха нейния "скрит" талант, подсказаха й го и днес с връчването й на "Аскеер"

Днес, 22 декември, Айше Сали  ни информира:

"Аскеер" за БНТ за популяризирането на българската култура

Поредното признание за Българската национална телевизия. По случай 55-годишнината на Обществената медия и 25-годишнината от учредавянето на наградите "Аскеер" генералният директор Вяра Анкова бе удостоена с престижната статуетка. Почетният "Аскеер" бе присъден на БНТ за популяризирането на българската култура.

image

Иначе,

ето какво (преди време) писа blitz.bg/

«Вяра Анкова е спрягана като най-богатата шефка на телевизия у нас. Още преди да стане шефка на БНТ през юли 2010 е милионерка.

image 2009 г. Улегналото семейство Вяра и Томас Лафчис на купон

Освен че е омъжена за милионера Томас Лафчис, къдрокосата журналистка има и завидно лично състояние, натрупано от строителен бизнес. Когато баща й починал, Вяра и брат й наследили строителната му фирма, която носи тлъсти пачки на журналистката. Според източници на „ШОУ” Анкова има няколко апартамента в София, къща в Бояна, няколко наследствени имота в провинцията, а заедно с Лафчис притежават апартаменти и вила в Гърция...
Мнозина смятат, че личното богатство на Анкова ще я възпре да бърка в държавната ефирна каца с мед, каквато е БНТ. Други обаче контрират, че „апетитът идва с яденето”. Хора от „Сан Стефано” 29 са убедени, че всичко там ще продължи постарому, след като СЕМ единодушно хариза властта на близката приятелка на Уляна Пръмова и Митко Цонев. Тримата станаха печално известни със схемите, чрез които източват милиони от телевизията с безумно скъпи и тъпи продукции, „златни” филми и предавания на „наши хора” и прочее.
По време на „кастинга” за шеф на БНТ председателят на СЕМ Гого Лозанов запита Анкова по двата въпроса, които общественото мнение коментира от доста време. Става въпрос за „чадъра”, който тя е опънала над своите хора в телевизията и който може да простре и над ревизиите на финансовото неблагополучие. Другият чадър бил политическият и е опънат над нея. Къдрокосата омайница обаче отрече да има подобно нещо. Отрече също някога някой да й се е обаждал за тази или онази новина или за участие на определени хора в предавания. Малко по-късно тя уточни, че с президента Първанов, чиито хора в СЕМ гласуваха за нея с две ръце, се е чувала за последно заради "Българската Коледа".
С Бойко Борисов се познавали отдавна,
но също не била се чувала скоро с него.
На всички въпроси за финансови злоупотреби, за фирми, близки до нея, които изпълняват поръчки на БНТ, за нейни подписи под решения за отпускане на огромни финанси на Димитър Цонев и неговото предаване „В неделя с...”, Вяра Анкова отговаряше уклончиво и предлагаше да се изчакат одитите и да се направи анализ. „А не е ли направен такъв анализ досега?”, изрази учудването си Георги Лозанов, но получи отрицателен отговор от нея. Въпреки всичко босът с папийонката гласува именно за Анкова и така тя се възкачи на трона на „Сан Стефано” 29 с пълно единодушие.
Такова обаче няма сред „драгите зрители”, които изляха възмущението си от (предизвестения) избор в интернет форумите. „Може ли човек - директор на дирекция в продължение на 6 години, част от екипа, ограбил телевизията, и точно той да я реформира. По какъв критерии? Как?”, питат в Мрежата. А друг му отговаря просто и ясно: „Продължавам да твърдя, че с една истеричка като Анкова нищо добро не ни чака, но истината е, че се вбесих - 5 от 5 я избират - като Тато, а тя от 6 години е на пост, на който е подписвала документи за пари. Всичко ще се прикрие, но нещо ми подсказа, че това за нея не е най-добрият ход. И нещо, което сигурно не знаеш –
концепцията й я написаха тия, дето ги чака прокурор, а тя обеща на Пръмова да не закача няколко нейни протежета.
Кои са те - ще се види”.
„Адвокати” на новата шефка я защитиха подобаващо: „Вяра Анкова се справя с живота толкова добре, че друга жена на нейно място до сега да е изкрейзила. Един развод и дете. Втори брак и още 3 деца. Колко жени могат да се справят с нейната ситуация? И с БНТ ще се справи”.
Че Вяра е оправна, спор няма, потвърждават пред „ШОУ” и нейни близки.
Тя може да влезе под кожата на всеки мъж с власт и пари и да го върти на малкия си пръст. Нагледен пример за това е настоящия й съпруг Томас Лафчис, когото къдрокосата чаровница омая преди 15-ина години. Тогава сексапилната водеща на новините по БНТ завъртя главата на мастития бизнесмен и бивш собственик на „Левски”, чието богатство се изчислява на над 5 милиона лева, и за отрицателно време му роди три сладки дечица – Натали, Хелена-Мария и Константин. Освен тях Вяра и Томас имат по още една дъщеря, „наследство” от предишните си бракове - Яна и Василия.
Не е тайна, че
Вяра Анкова стана майка, преди да се е задомила официално.
"Беше 96-а. Аз все още се водех женена, макар че с мъжа ми бях живяла много кратко. Просто се ужасявам от всякакви документи и затова още не се бях развела... 96-а година беше изключително противоречива за мен - загубих баща си и се запознах с Томи. Той ми звънна, за да ми благодари - бях познала резултата от един мач. Излязохме на един обяд, след дълго настояване... И така - от обяд на обяд... Тогава аз наистина се изплаших, как е възможно да споделям всичко с човек, когото за пръв път виждам? Имах чувството, че мога да му кажа всичко. И за да се предпазя от това, което ми се случваше за пръв път в живота, излъгах Томи, че отивам на вилата, където уж няма телефон...
Беше, за да си дам време! Оттогава той все ми пее "Само мене, Верче, недей да ме лъжеш". По онова време бях в много патова ситуация в личния ми живот, с неподходящи връзки. А смъртта на баща ми много ме сближи с Томи - видях в него не само един мъж, но и баща... Тогава се чувствах като изгубено дете, баща ми беше личността с главно "Л" в живота ми… Отиде си внезапно, не бях подготвена. Изпаднах в такъв шок, че
ударих майка ми - заради това, че не е могла да го спаси!
Дойдоха лекари, дадоха ми успокоителни... Никога няма да забравя грижите, които Томи положи след това. И понеже съм религиозна, смятам, че когато Господ взима нещо, той също дава. Затова бях убедена, като забременях, че детето, което носех в мен, ще е момче. Колкото и видеозонът да показваше друго, колкото и лекарите да ми противоречаха. Бях убедена, че ще е момче, че ще го кръстя Константин - на татко. Накрая лекарката, която ме израждаше, се разплака. И ми каза: "Мъж е!".
Екранната хубавелка беше споделила, че Лафчис я омаял с букети и нежни приказки. Чувствата им пламнали в пълен синхрон, но Томас бил женен, а Вяра още не била получила развод от първия си съпруг - художника Васил Атанасов. За него тя твърди, че бил романтичното приключение на живота й. Не толкова любов, колкото привързаност я държала осем години плътно до русокосия Иван Донев, син на известен тв режисьор. Въпреки че „ходеше сериозно” с телевизионерката, Донев-младши не отказваше да прави компания на младички дами в елитни столични клубове. И Вяра, както признава сама, се уморила.
А от умората я спасил Томас Лафчис.
Тв шефката неведнъж е признавала, че съпругът й се грижи много повече за децата им, отколкото сама тя. Вяра отсъствала от дома през по-голямата част от деня и се налагало бизнесменът да гледа Натали, Хелена-Мария и Константин. Мнозина смятат, че така той й се отблагодарява за решението да зареже кариерата си и да замине с него в Гърция преди 10 години, в което завистници пък разгадават хитър византийско-женски ход. Ето как самата Анкова обясни тогава решението си: „Почина свекърва ми и се наложи да сме по-близо до свекър ми, който много трудно понесе загубата. За мен доста неща са по-важни от кариерата. И го доказах, като се отказах от всичко, което имах тук. Не само в професионален план. Но ако трябва да решавам сега, когато знам за какво става дума, пак ще го направя, защото съм отговорна към семейството си. Обаче ми е много тежко…
Аз работя и сега, кореспондент съм на БНТ, така че не съм останала изцяло на грижите на мъжа ми. Е, вярно, че парите, които получавам, не могат да покрият всичките ми разходи. Но не харча много. Не съм от хората, които непрекъснато обикалят по магазините. Даже понякога Томи ми се смее… Като отидох в Гърция, това бе първото нещо, което ме затормози и до ден днешен ми тежи. Макар че никога не бих допуснала да бъда изцяло икономически зависима от мъжа си. Не съм човек, който да си седи вкъщи.
Абсурд!
Да искам 5 лв. за кафе - не мога да си го представя!”.
Въпреки че гони 50-така и е родила 3 деца, новата шефка на БНТ изглежда като момиченце. „Като бях бременна с Хелена, бях станала 81 кг, а след раждането свалих едва 4. Не ме питай как се върнах в нормалните си габарити! То не бе разделно хранене, не бяха супи от зеле и праз! Цялата кооперация се беше умирисала на зеле. Не свалих излишните килограми бързо, не съм от хората със страхотна воля, които могат да се хранят само с праз примерно. И сега се старая да не напълнея. В менюто ми да няма тестени неща, хляб по принцип не ям. Избягвам и захарта”, споделя Вяра Анкова, която от години не обядва.
През „гръцкия си период” тя твърдеше, че мечтата й е отново да се върне на екран като водеща на новините. Е, оказа се, че мечтата всъщност е била далеч по-голяма. След като се прибра в България, тя пое шефския пост в новините и там изчака звездния си шанс да стане „царицата-майка” на „Сан Стефано”.
Вяра попада в БНТ с връзки
„Брат ми, който е с 18 г. по-голям от мен и който работеше в телевизията, от малка ме водеше по ПТС (подвижните телевизионни станции). Така че аз винаги съм се интересувала, но не съм имала желание да работя в телевизията. Детската ми мечта беше да превеждам книги. Затова и завърших английска филология”, споделя Анкова. Въпреки това обаче къдрокосата красавица акостира в телевизията си. Под крилото си я взима водещият на сутрешния блок „Добро утро” Александър Авджиев, което поражда куп пикантни слухове из коридорите на медията. Заради топлата връзка мнозина очакват Сашо отново да се появи в ефира на БНТ. А също и старият й приятел и екранен партньор Милен Цветков, който в момента работи в кабеларка
...»

Това писа тогава blitz.bg/



Тагове:   бнт,   Аскеер,   Вяра Анкова,


Гласувай:
3


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: fascindoo
Категория: Политика
Прочетен: 6485590
Постинги: 4603
Коментари: 2877
Гласове: 2087
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Пеласги, Протобългари и Траките. Обетованата земя и еврейската омраза към днешните българи (ч.1)
2. Покушение. Показно. --- България. Свят. Медии. Отново. Ташак. Бойко. Барета. Дали. Баш. Ортак.
3. Пеласги, Протобългари и Траките. Обетованата земя и еврейската омраза към днешните българи (ч.2)
4. Пеласги, Протобългари и Траките. Обетованата земя и еврейската омраза към днешните българи (ч.3)
5. Няма "Шменти-капели" или "Тука има-тука нема", има "Иди ми-доди ми": Б.Б.-Б. водач на две листи на ГЕРБ
6. Шоуто в НДК, или защо турците са идиоти
7. Мистериите около смъртта му или Березовски е инсценирал, съгласувано с Путин, смъртта си!
8. Истината за Sancta Sanctorum* на Дянков:: Глобализацията на бедността: Вътре в Новия Световен Ред
9. Търговия с органи, евгеника, ваксини и общия принос на ГЕРБ в тези престъпления
10. И това ли е "теория на канспирацията", от един "болен мозък", кандидат за поста президент на САЩ през 2000 година
11. Дебългаризирането на България: След юдеизацията защо не и циганизация? Част 1
12. 25 май 2014: Апогей на клиторно-аналното политическо чесане в ГЗ на МПК у нас, съчетано вкупом с медийно фелацио
13. Световните експерименти на 20 век: Източна Европа, Новия Световен Ред и Глобализма Част1
14. Световните империи и Древно-българските държави-империи
15. "Независимост 1908" ли? Един блестящ маньовър на Великите сили за бъдещите 2 нац. катасторофи на България и бастисването на Отоманската империя!
16. Ето го! Пепи Готиното! Или здравната ни еврейска гад!!!
17. Четиво за антибългари по Света и У нас
18. ПРОИЗХОДЪТ НА ТУРЦИТЕ (Част1)
19. Пак дрън-дрън, та пляс! За "вечния въпрос": Ние българите повече траки ли сме или повече славяни? Но хаплогрупите говорят!