Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2017 14:36 - "Чака-рака, Чака-рака", но му резнаха и двата ташака!
Автор: fascindoo Категория: Политика   
Прочетен: 592 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Вчера Централната Избирателна Комисия е отказала регистрация на новата партия "Презареди БГ".на евродепутата Николай Бареков. Това стана ясно от прессъобщение на партията, цитирано от NOVA.

Според съобщението членовете на Комисията са заседавали над 3 часа, преди да откажат регистрацията.

Причината била, че партията на евродепутата се регистрира като "България без цензура", но заявява, че в бюлетината иска да бъде изписано името "Презареди БГ".

Екипът на Бареков приложил към документите протокол от решение на Софийския градски съд, в което се казва, че формацията сменя името си. 7-дневният срок обаче за обжалване изтиче вчера, 9 февруари.

Според членовете на ЦИК протоколът няма юридическа сила и допускайки подобна регистрация "ще бъдат вкарани в заблуждение избирателите”.

 

image2013, гномът Бареков-Дудуков иска вече власт
Дудукът Бареков иначе е як.

image

image с Кръстникът си

image 1993-1995, като водещ в чалга дискотека в Пловдив свири на дудук

image пее "Чака-рака, ...лапайте по два ташака"


Текстът на "Дудука MC - Рап без цензура":

Граждани, здравейте, аз съм новият месия
Николай Бареков с пълната кесия,
Но са съм се създал да оправя Българя,
Да успея да ви ограбя без потекло, като на царя.
Ето обещанията ми и за стари и за млади --
Високи заплати и за всички ipad-и.
И още награди ще има за всички вас,
Няма да сте по-добре отсега -- е, голям праз!
Ами, аз? И другарите ми около КТБ --
И Цецо и Делян и майка му Ирен
Ще плачем за вас, докато пием шампанско,
Ще мечтаете за ски, ние ще купим от Цеко Банско.
Викай ми Дудука -- от Шамара по-опасен, ужасен.
Двамата с него правим секса безопасен
- Не, защото е Капут, а защото в наш"те песни.
Ще откриете, че сме леви, а преди бяхме десни.
Да, аз съм обикновен човек, ще чуете в трака -
Идвам от Пловдив, бил съм водещ в Чака-Рака.
Оттам хванах влака и днес съм политик.
припев:
Чака-рака, Чака-рака,
Лапайте по два ташака!



Тагове:   ЦРУ,   Бареков,   боко тиквата,   сia,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: fascindoo
Категория: Политика
Прочетен: 6487264
Постинги: 4603
Коментари: 2877
Гласове: 2087
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Пеласги, Протобългари и Траките. Обетованата земя и еврейската омраза към днешните българи (ч.1)
2. Покушение. Показно. --- България. Свят. Медии. Отново. Ташак. Бойко. Барета. Дали. Баш. Ортак.
3. Пеласги, Протобългари и Траките. Обетованата земя и еврейската омраза към днешните българи (ч.2)
4. Пеласги, Протобългари и Траките. Обетованата земя и еврейската омраза към днешните българи (ч.3)
5. Няма "Шменти-капели" или "Тука има-тука нема", има "Иди ми-доди ми": Б.Б.-Б. водач на две листи на ГЕРБ
6. Шоуто в НДК, или защо турците са идиоти
7. Мистериите около смъртта му или Березовски е инсценирал, съгласувано с Путин, смъртта си!
8. Истината за Sancta Sanctorum* на Дянков:: Глобализацията на бедността: Вътре в Новия Световен Ред
9. Търговия с органи, евгеника, ваксини и общия принос на ГЕРБ в тези престъпления
10. И това ли е "теория на канспирацията", от един "болен мозък", кандидат за поста президент на САЩ през 2000 година
11. Дебългаризирането на България: След юдеизацията защо не и циганизация? Част 1
12. 25 май 2014: Апогей на клиторно-аналното политическо чесане в ГЗ на МПК у нас, съчетано вкупом с медийно фелацио
13. Световните експерименти на 20 век: Източна Европа, Новия Световен Ред и Глобализма Част1
14. Световните империи и Древно-българските държави-империи
15. "Независимост 1908" ли? Един блестящ маньовър на Великите сили за бъдещите 2 нац. катасторофи на България и бастисването на Отоманската империя!
16. Ето го! Пепи Готиното! Или здравната ни еврейска гад!!!
17. Четиво за антибългари по Света и У нас
18. ПРОИЗХОДЪТ НА ТУРЦИТЕ (Част1)
19. Пак дрън-дрън, та пляс! За "вечния въпрос": Ние българите повече траки ли сме или повече славяни? Но хаплогрупите говорят!