Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2017 15:38 - ОТКРИТО ПИСМО ДО ПРЕДСЕДАТЕЛЯ НА СРС
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 2157 Коментари: 4 Гласове:
7

Последна промяна: 05.12.2017 09:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 НЕ СЪД, А БАРДАК

Преди няколко дни мина и последното дело срещу мен, заведено от държавата заради замерянето на депутатите с развалени домати. Обвинението за пореден път отпадна като противозаконно и аз бях оправдан категорично.
Днес отидох да си взема решението. След като ме подхвърляха от чиновник на чиновник попаднах там, където уж трябва. Представих се и поисках ксерокопие от делото. Дадох номера на делото, името на съдията и номера на състава. Копие от решението, обаче, отказаха да ми дадат, защото не съм пуснал малба!!! Представяте ли си? За да получа решението, което е за мен, трябва да се моля да ми го дадат! Аз съм платил на съда, за да си свърши работата, но за да получа това, което е предназначено за мен трябва да им се моля!
Обясних всичко това на служителката и я попитах тя пише ли всеки ден молба до домоуправителя си, за да си влезе в къщата? Тя ме погледна странно учудена и пак отказа. Обясних и на началничката и, че това решение не само ми се полага без молба, но то е предназначено изцяло за мен и след като съм платил всички съдебни разходи-те са длъжни да ми го предоставят чрез куриер у дома, за да имам решението и да го ползвам както намеря за добре.
Потърсих кабинета на председателя на районния съд, но се оказа, че нямам никаква възможност да се свържа с него. Потърсих и телефона му, за да го попитам той ли е издал тази идиотска заповед, но и това ми бе отказано.
Утре имам пресконференция в БТА и ще повдигна и този въпрос пред медиите, за да се види как тези, които трябва да ни обслужват, искат да им се молим да си свършат работата.
Прочее, съдът се е преместил в нова сграда, но вместо бюрата, са преместили само бюрокрацията.



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ogniangarkov - !!!! ??
13.10.2017 14:04
Congratulations, както казват началниците!
А сега готви пореден проект за неутрализиране на последствията от дългогодишната експанзия на бюрокрацията.
цитирай
2. kolevdobri - Поредната констатация,
13.10.2017 16:59
...че ТЕ не работят за НАС. Системата произвежда "ТЕ", ТЕ подкрепят системата. Така си живеят живота и наистине не разбират, че ТЕ са лошите, гаднярите, мръсниците, които живеят, за да създават пречки на останалите. Тези пречки ги хранят. Как си лягат вечерно време, не знам. Как им е сладка храната и как им е приятно питието - също не знам. Дали изобщо ТЕзи хора си задават подобни въпроси?
цитирай
3. kolevdobri - И още нещо.
13.10.2017 17:02
Де да беше бардак!!! Как можа да сравниш съда с бардак, приятелю! С нещо толкова възвишено и освобождаващо и облекчаващо! Никой бардак по света не може да си позволи да има обществена подкрепа под 10%, защото ще фалира. Само съдът може. Нашият. Родният.
цитирай
4. ogniangarkov - Можеше да бъде и "по-бозук", както казва на юг комшуларят
13.10.2017 18:47
А ако ти бяха засилили някой/я ЧСИ да ти свръх-таксува бардак-данък или данък за неточно замерване/стрелба с домати?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11733481
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031