Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2018 12:42 - Държавата срешу едно куче - Стилът на Герб !
Автор: toross Категория: Политика   
Прочетен: 2903 Коментари: 3 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    До Началника на Трето РУ на МВР-Пловдив

До Омбудсмана на Република България

До Министъра на Вътрешните работи

 

ЖАЛБА  от Христо Марков Марков – живущ гр. Пловдив, ул. „Петър Шилев” № 16, ап.42, ет.9; тел. – 0887977773;

ОТНОСНО неправомерни действия на служители на полицията.

 

                        Уважаеми г-н Началник, Г-жо Омбудсман, Г-н Министър,

За известно време ваши служители спряха системния тормоз, упражняван върху мен по изпитан комунистически образец. Може би, защото спечелих всички дела за ползване на жилището, които определено не съвсем нормалната ми бивша съпруга се опитваше да води. Спечелих всички дела във Върховен касационен съд, както предупреждавах преди пет години вашите служители. Разбира се нейният тормоз продължи, независимо че е?”, въпреки че бе видимо. От две седмици имам куче, което намерих на улицата и го прибрах, което е на не повече от два месеца. Същите служители ми заявиха: „Махай го, защото има оплакване от съседите, че кучето лае. Утре да го няма”. Отговорих им, че това няма как да стане, кучето е при мен докато мине процедурите по обезпаразитяване, регистрация и т.н. и най-малко е притеснило някой след като аз мога да спя в същия апартамент /Породата е българско овчарско куче/. Заявих им, че след това имам намерение да го отведа във вилата си в с. Брестовица. Помолих да ми покажат тези оплаквания и да ми посочат кой закон съм нарушил и с какви мотиви. Те отказаха и ми заявиха, че съм нарушил закона за етажна собственост /?!/, а за такова деяние трябва да има решение на УС на собствениците, каквото няма! Единият служител отново ми повтори: „Махай веднага кучето, защото ще дойдем и ще го конфискуваме!” /!!?/.  Вече поразбуден започнах да разбирам, че нещо не е в ред в това „посещение” – никой по никакъв начин не се представи, не споменаха поне от кое РУ са, не показаха документ, с който са оправомощени да будят хората среднощ, коридорът е заграден и се заключва, т.е. „полицаите” са влезнали или като са разбили преградната врата или ключ им е дала бившата ми жена или съседа?! Съжалих, че не си взех телефона и не записах разговора. Пък и в крайна сметка всеки може да надене полицейска униформа и да тормози хората посреднощ. Мина ми през главата идеята за саморазправа, но се въздържах, защото двамата „служители” по никакъв начин не показаха, че са действителни полицаи. Около 00.20 часа и 00.25 часа се прибрах и те си тръгнаха.

Г-н Началник, аз съм диабетик с хипертонично сърце, с 82 % инвалидност и до сутринта не можах да мигна, получих остра хипергликимична криза /в 6.00 часа стойностите на кръвната ми захар бяха 32.9 глглмол./ и според мен това, което правите вече 5 години с този тормоз над мен надхвърля всякакви нормални граници! Най-абсурдното е, че го правите под давлението на бившата ми жена, която е с трайни ментални проблеми, но разполага с много пари. Същата на 9 март 2018 год. нахлу в съдебната зала, където се гледаше административно дело /№ 511/2018/, по което тя не е страна, разкрещя се неистово, бълваше заплахи и грозни думи и съдията се принуди да я отстрани от съдебната зала. Тогава не се обърнах към вас, защото не счетох, че е нужно, но нейните истерии вече стават опасни.  За описания случай имам основателни съмнения, че е подтикнала съседа, който живее до мен на име Андрей да инспирира разправата с кучето, в противен случай двамата „полицаи” просто са разбили преградната врата.

Г-н Началник, подтикнат от перманентните скандали, предизвикани от бившата ми съпруга с подкрепата на ваши служители се обръщам към вас да ми бъде разрешено да нося късо огнестрелно оръжие за самозащита. В противен случай ще съм принуден да се снабдя сам с късо оръжие.

По ЗДОИ отправям към вас следния въпрос: „Служители на Трето РУ на МВР-Пловдив ли бяха двамата полицаи нахлули в дома ми на 16.04. 2018 год. между 23.45 часа и 00.20 мин.? Какви са техните длъжности и имена? /Желая да получа отговор на хартиен носител!/

Уважаеми Господа, надявам се да получа отговор поне от една институция!

17.04.2018 год.

Гр. Пловдив

 

                                                                                  С уважение: ………



Гласувай:
6



1. chavdar01 - ЕДИН СЪВЕТ.
18.04.2018 14:12
ИДИ В ОБЩИНАТА И ПЛАТИ ГОДИШЕН ДАНЪК ЗА КУЧЕТО КОЙТО Е 10 ИЛИ 20 ЛЕВА И КОГАТО ПАК ДОЙДАТ ИМ ПОКАЖИ ДОКУМЕНТА.ТОВА Е ИЗПИТАНА ОТ МЕНЕ ТАКТИКА,ИМАХ СЪЩИЯТ ПРОБЛЕМ С МОЯ СЪСЕДКА ЛУДА НО АДВОКАТКА КОЯТО СЕЗИРА ПРОКУРАТУРАТА ЗА МОЕТО КУЧЕ И АЗ ТАКА РЕШИХ ПРОБЛЕМА.МАКАР ЧЕ ПРИ МЕНЕ ИДВАХА ПОЛИЦАИ,ЗАЩИТНИЦИ НА ЖИВОТНИТЕ И КАКВИ ЛИ ОЩЕ НЕ ГРУПИ КОИТО ТЯ БЕШЕ СЕЗИРАЛА.ТАКА ЧЕ ТОВА Е РЕШЕНИЕТО!
ПОЗДРАВИ!
цитирай
2. toross - Всичко съм
19.04.2018 01:36
платил към общината и всякакви там органи!
цитирай
3. krumbelosvet - След
30.04.2018 07:00
След 30 години свобода, да тормозят човека по кочунистически! Не ги е срам! Долу комунизма!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: toross
Категория: Политика
Прочетен: 9541844
Постинги: 935
Коментари: 6147
Гласове: 9515
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031