Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.06.2017 23:53 - За пъдаря
Автор: crep Категория: Забавление   
Прочетен: 913 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 





******************************************





Преди време, когато все още ходех на любимата си работа, която някой навярно се усъмни, че ми е толкова любима или пък малко се интересуваше колко ми е любима - и ми я отне, като дори за миг не се замисли какви поражения ще ми нанесе това (мисля, че познавам човека), които поражения аз все още преживявам, и избщо не ме топли всеобщото мнение в такива случаи - "отгоре гледат",
та тогава някога част от същата работа се заключаваше в терсене - нещо, което аз обожавам - да търся нещо, нещо случило се в миналото и имащо решаващо значение за извършването или продължаването на работата.
И докато търсех нещо един ден в едни архиви от началото на миналия век, попаднах на протокол от заседание на Общинския съвет, съдържащ няколко точки. И тъй като съм първо човек, а после служебно лице, си рекох: "Я да видя какво толкова са решавали тогава."
И се зачетох.
Една от точките съдържаще решението да се предвидят пари за пъдари, сиреч полски пазачи.

Това е.
Следва изводът, че когато имаш нещо и искаш да продължиш да го имаш само и единствено за себе си, трябва да го пазиш. Ако се налага - с пазач. Дори той да ти струва пари. Иначе съдбата му ще бъде неясна и несигурна.

Ако загубиш нещо, което не си охранявал достатъчно добре и си дал повод на някои хора да мислят, че то вече не ти е необходимо, излишни и смешни ще бъдат въпросите ти, които следват.








Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: crep
Категория: Забавление
Прочетен: 217520
Постинги: 175
Коментари: 258
Гласове: 769
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930