Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2018 16:29 - С дъх на банани
Автор: blackpredator Категория: Забавление   
Прочетен: 11976 Коментари: 20 Гласове:
20

Последна промяна: 14.12.2018 16:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

          Музеят Гугенхайм.
          Проектиран е от архитекта Франк Гери. Архитектура му го превръща в сграда с уникални размери. Простира се на около 24 000 м2, от които 11 000 са посветени на изложбена площ, което го прави почти двойно по-голям от сродния му в Ню Йорк. 
          Районът, в който е разположен притежава добри връзки с центъра на града и старинния квартал и на практика е транспортен възел към културни и административни сгради като общината, Баския университет и Музея за изящни изкуства. Пред входа на музея има голям площад, улесняващ пешеходния трафик между „Гугенхайм“ и Музея за изящни изкуства, както и между старинния квартал и река Нервион. Покрай площада са подредени магазини и офис сгради, до които може да се стигне и от вътрешността на музея, който по този начин се превръща във важна част от бизнес живота в града.

          Те тука е мястото да се изложи уникалната библиотека на Инфантанело.
11 000 м2 изложбена площ!
          Във фоаето единствената моя книшка.
          С приказката за трите хитрини на Ешко..

          Хисарската гюдерия, уукито Чуигор, мое да включи тъмната страна на Помпата.

          Нема и да си го преместя даже...

image



Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kvg55 - blackpredator,
14.12.2018 17:07
Не разбрах в коя страна е музеят? Като ще си мерим библиотеките, моята библиотека в значителна част е кашони. Оригинално, нали?
цитирай
2. blackpredator - radostinalassa
14.12.2018 17:11
radostinalassa написа:
Продадох тези, които пожелаха да купят. Изгорих някои. Най - голямата библиотека и източник на информачия е нета.

ей затова твърдя, че си невероятно тъпа
мога да те сравня с Полигор
книгите са като иконите
Хайнрих Хайне преди повече от сто години казва:
"Там, където горят книги, по-късно ще горят и хора"
и се случва..
цитирай
3. blackpredator - Вакеро,
14.12.2018 17:18
kvg55 написа:
Не разбрах в коя страна е музеят? Като ще си мерим библиотеките, моята библиотека в значителна част е кашони. Оригинално, нали?

споко бе
и 11 000 м2 са мазетата
цитирай
4. codetroina - блякоо...тва беше Коледен Съпрайс!!!
14.12.2018 17:24
брава, каква хубава картинка, разбуди ме ..
Радост, мАя, днес си спала май на мокри вестници..на пода в банята..
имам тревожното усещане.че ти е нужен..лекар...
пишеш /нарочно/предполагам..
ужасно грозни..и тъпи слова днес..
жено,аз разбирам от тези неща и без да чета Нетя..
Спасявай се...като Барона ...сама...

колега, изв, офтопика...
цитирай
5. milady - Блеки, споко, мегдан за Пва, нямаш, нито пък аз../БабаЧудо се нагнездила с 4 Поста!!!
14.12.2018 17:38

ей ей...май ще викаме..санитарите...с престилките без ръкави..

radostinalassa написа:
в екарисажа някакви отпадъци. Така миришеше ужасно на лайна. Излъгаха, че торили нивите с оборски тор. Но тази миризма беше като от милиарди тонове лайна.


!!!!!!!!
цитирай
6. blackpredator - Юлке,
14.12.2018 17:50
я се ощипи
и не се дръж като камила у пустинята
се ти се привижда миража Уондър..
цитирай
7. wonder - Смях!
14.12.2018 18:23
Многопрофилната тройна злобила е най-жалката креатура появявала се някога в блог.бг. Визитката `и копи-пейст, визията избеляла, наглостта фосфорна, сърцето зло, а умът болен.
За нея съм същинска Фата Моргана и съм навсякъде, и съм всички.
Сигурно затова ми посвещава безцветните си зелени идеи, които спят яростно, докато зацапва ефира с тежките си повреди. ;)))))))))))))))))))
цитирай
8. codetroina - ...))))))) ощип, ощип...още искаш ли..
14.12.2018 18:41
blackpredator написа:
я се ощипи
и не се дръж като камила у пустинята
се ти се привижда миража Уондър..


защо банани,бе колега?
защо не...сливи за смет, примерно...
цитирай
9. codetroina - етооо...Ехото..само се обажда.Никога не греша, Бляко!..даже и насън..
14.12.2018 18:42
wonder написа:
Многопрофилната тройна злобила е най-жалката креатура появявала се някога в блог.бг. Визитката `и копи-пейст, визията избеляла, наглостта фосфорна, сърцето зло, а умът болен.
За нея съм същинска Фата Моргана и съм навсякъде, и съм всички.
Сигурно затова ми посвещава безцветните си зелени идеи, които спят яростно, докато зацапва ефира с тежките си повреди. ;)))))))))))))))))))

цитирай
10. blackpredator - хех, Чудо, редува ги
14.12.2018 20:19
wonder написа:
Многопрофилната тройна злобила е най-жалката креатура появявала се някога в блог.бг. Визитката `и копи-пейст, визията избеляла, наглостта фосфорна, сърцето зло, а умът болен.
За нея съм същинска Фата Моргана и съм навсякъде, и съм всички.
Сигурно затова ми посвещава безцветните си зелени идеи, които спят яростно, докато зацапва ефира с тежките си повреди. ;)))))))))))))))))))

Фата Моргана с огньовете на свети Елмо ;)))
цитирай
11. blackpredator - с дъх на банани
14.12.2018 20:22
codetroina написа:

ощип, ощип...
защо банани,бе колега?
защо не...сливи за смет, примерно...

не си ли гледала по телевизията мачове
как фърлят банани на некои играчи..:)
цитирай
12. blackpredator - с грешка си Юлке
14.12.2018 20:26
ти ще кажеш, че и това тя го е писала

вижте мойто бебе
колко е красиво
то ще стане още по красиво
нека ми е живо

Венци казва,
че имало от картоф главичка
нека казва,
аз играя с него и самичка
цитирай
13. theeconomist - И аз имам една...
15.12.2018 14:03
...от Достоевски!:-))
цитирай
14. blackpredator - тоя
15.12.2018 14:16
theeconomist написа:
И аз имам една..от Достоевски!:-))

д-р Достоевски е невероятен диагностик! ;)
цитирай
15. wonder - До сега този чичак Дюлка Табурет...
16.12.2018 10:19
До сега този чичак Дюлка Табуреткина ме е припознала в 55 блогъра, излъготила е, че имам 99 рега, а от вчера 199 и всичко е само в нейната мека глава.
И тук се сещам за твоето, че дори кухите лейки имат обем за разлика от дрънкащите решета. ;)))
цитирай
16. blackpredator - еми тъй се случва
16.12.2018 16:18
wonder написа:
До сега този чичак Дюлка Табуреткина ме е припознала в 55 блогъра, излъготила е, че имам 99 рега, а от вчера 199 и всичко е само в нейната мека глава.
И тук се сещам за твоето, че дори кухите лейки имат обем за разлика от дрънкащите решета. ;)))

с Юлиса, попаднала в страната на чудесата /wonders/ ;))
цитирай
17. mar866 - ...
17.12.2018 17:09
codetroina написа:

защо банани,бе колега?
защо не...сливи за смет, примерно...

овцо, с оня муньостар като си мерите библиотеките да си чувала за Павел Вежинов?
само сливи са в тъпата ти кратуна.
цитирай
18. blackpredator - Марюся, гушшш :*
17.12.2018 17:37
май само ти си фанала алюзията със дъха..
за разлика от тия селски парвенюта
а и книгата и филма си ги бива
с Коканова, Стефчо и Гец
цитирай
19. elinora - защо банани, бе колега? защо ...
19.12.2018 10:26

mar866 написа:
codetroina написа:

защо банани,бе колега?
защо не...сливи за смет, примерно...

овцо, с оня муньостар като си мерите библиотеките да си чувала за Павел Вежинов?
само сливи са в тъпата ти кратуна.


Ми, Марче, малки са им библиотеките на някои хорица. И са им ниски камбанарийките, дет вика БП ;))
цитирай
20. mar866 - ...
19.12.2018 16:04
blackpredator написа:
май само ти си фанала алюзията със дъха..
за разлика от тия селски парвенюта
а и книгата и филма си ги бива
с Коканова, Стефчо и Гец

Филма не съм гледала, но книгата я имам. Няма да се хваля, защото не е дебела;))) Обожавам криминалета и научна фантастика, а той пише и от двете;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackpredator
Категория: Забавление
Прочетен: 6914932
Постинги: 1450
Коментари: 18259
Гласове: 25303
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031