Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2021 15:02 - Нов състезател с високо самомнение
Автор: vacsine Категория: История   
Прочетен: 1869 Коментари: 6 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Нямаше да отбелязвам и тоя нов състезател - blog13.blog.bg,  ако не беше ми посветил следния нахален коментар:

"Тука при тебе, забелязвам множество светли вери. Първата е, че нобеловите награди ги раздават за реални постижения. И втората е, че ако не съм при фейсбук, няма да ме цензурират. Навсякъде ме цензурират рано или късно, поради една много проста причина - аз съм опасен за върхушката. А не такива като тебе, дето клакират усърдно, понеже им е ниско кюто.
От фейсбук не съм смятал, че ми дължи обяснения. Фейсбук дължи публично обяснение, за това което върши - не на мене, на обществото. И да обясни, защо направи така, но той не може. И за това не отговаря. Заврели са се едни мишоци, всъщност антибългари, които са на заплатка, и правят единственото което могат (понеже им е високо кюто) - да унищожават труда на другите. Това е труд, който е общественополезен, но е безплатен. Разбираш ли - не разбираш. Защото имаш обществен проблем. "Такива като тебе, даже не могат да вденат какъв голям обществен проблем се развива."

Състезателят има проблем с фейсбук. Цензурирали го.  Той е напълно убеден, че Нобеловите награди се раздават за  оказване на цензура на инакомислелещте "борци" като него. След това, толкова си е повярвал, че смята, че бил опасен за върхушката. Коя върхушка не казва. Как точно е опасен за нея - също. И тая върхушка, какво мислите, че наравила? Цензурирала го във фейса. Освен това, имала нахалството да го накара да се легитимира. На всичкото отгоре, тя явно се състои от "антибългари, които са на заплатка". Логично, иначе как ще разберат какво да му цензурират на нашия херой :)))))))). А дет" се вика, той работрл на полза роду и то безплатно. Срам за фейса!
После състезателят сам пита и сам си отговаря - "Разбираш ли - не разбираш". И ми открива наличието на проблем. И то не какъв да е проблем, а обществен. Как мога аз да имам обществен проблем, не схващам. Но това няма значение, защото той така или иначе, ще ми го реши - "Кой си мислиш, че ще го реши тоя обществен проблем - не са такива като тебе а са такива като мене. "
Добре, че нямам някой полов проблем, а само обществен. Пу. пу, пу!



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. blackpredator - мале, мале
30.11.2021 15:42
и тоя хисарски ендемит..
цитирай
2. vacsine - и тоя хисарски ендемит. . Ко общо има ...
30.11.2021 15:49
blackpredator написа:
и тоя хисарски ендемит..

Ко общо има тука хисарската флора и фауна?
цитирай
3. getmans1 - И тук Rусенският Рундек аФторит...
30.11.2021 17:31
И тук Rусенският Рундек аФторитетно се се изака...
цитирай
4. vacsine - Верно ли?
30.11.2021 17:51
"Джон Камински е писател, който живее на брега на Персийския залив на Флорида, ..."
Вярно ли, че има Персийски залив във Флорида? Или Захаринчо пак е направил откритие?
цитирай
5. dobrodan - Аз, да прощавате, от цитирания постинг нищичко
30.11.2021 20:11
не можах да разбера.
Опитът за обяснение на необяснимото е добър, но пак не става напълно ясно.
Мисля, че този начин на изразяване на тринадесетия уориър може да му донесе нобелова малина по литература. Епистоларният стил се очертава да стане стихията му.
цитирай
6. vacsine - не можах да разбера. Опитът за об...
30.11.2021 20:16
dobrodan написа:
не можах да разбера.
Опитът за обяснение на необяснимото е добър, но пак не става напълно ясно.
Мисля, че този начин на изразяване на тринадесетия уориър може да му донесе нобелова малина по литература. Епистоларният стил се очертава да стане стихията му.

Мисля, че като плоскоземеца Стамат трябва да си направи сайт и там да развива литературния си талант. Естествено, може и там да го издебнат цензурите, но поне ще затрудни много преследващата го върхушка.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vacsine
Категория: Бизнес
Прочетен: 491309
Постинги: 218
Коментари: 2318
Гласове: 2976
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930