Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2023 13:17 - Извън земните отдавна си живеят с нас, така че спокойно.
Автор: dordje Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 449 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 19.10.2023 13:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Отдавна ни промиват умовете с тези извън земни, има ли ги, няма ли ги, кога ще идват.
Автора на този филм е искал да повдигне завесата, че те са вече тук.
Изгледайте го. Но е пресолил малко манджата.

John Carpenter"s - They Live   https://en.wikipedia.org/wiki/They_Live

Всъщност има хора които и без специални очила са ги виждали и си контактуват с тях.
Един от тези хора съм аз и някои от приятелите ми които имат връзка с тях от минали животи. Някои от т.н. пришълци са родени в човешко тяло, но имат съзнание на една конкретна извън земна раса. Други са хибриди, на 50% човек и 50% извън земни.
Някои от тях са лечители със специални качества, а други богати колекционери.
Някои от тях имат способност да се дематериализират, тоест сега са в стаята а в следващият момент се изпаряват.
Някои от тях са положително настроени към човеците, а други от тях искат да им причинят вреди.
Така че спокойно, те са тук, поне затова не се притеснявайте.

Всъщност от време на време стават и по шумни, например тази случка,
хората предполагат че е извън земен , а аз съм сигурен че е такъв, и че не търси деца а жена. Да, те са тук защото са привлечени най-вече от жените ни.

https://glasnews.bg/krimi/mozhe-da-sa-izvanzemni-sluh-kradtsi-detsa-izplashi-zhiteli2-522486/



Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dordje
Категория: Рецепти
Прочетен: 113824
Постинги: 88
Коментари: 27
Гласове: 57
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930