Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2013 16:18 - Oт "Game Over" към "Game Again"
Автор: fascindoo Категория: Политика   
Прочетен: 1205 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 15.06.2013 17:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


image

В писмо, току-що разпространено до медиите, Пеевски заявява, че е готов да приеме решение на 42-то Народно събрание, с което да се отмени решението за избирането му за шеф на ДАНС.

Ето пълния текст на писмото:

"Приех да изпълнявам отговорностите на председател на ДАНС в името на гражданите, обществото, държавата.

Пак в тяхно име съм готов да приема Решение на 42-то Народно събрание, с което да се отмени Решението за избирането ми (курсивът - мой). Този акт е израз на общата отговорност - моята, на премиера Пламен Орешарски и на председателите на БСП и ДПС г-н Сергей Станишев и г-н Лютви Местан.

За мен властта не е самоцел. Неслучайно още не съм подписал акта за встъпване в длъжност. Убеден съм, това е характеристика на новото управляващо мнозинство.

Ние поехме отговорността за управлението в името на публичния интерес след 4 години власт на лица с криминален генезис от подземието. За тях властта е самоцел. Извън нея те се чувстват несигурни. Боят се от неизбежните разкрития. Наясно са, че времето, отредено за новото управление, е техният най-голям бич. Затова тръгнаха по пътя на деструкцията и се прицелиха в мен, защото знаят, че съм човек, който може да им противостои ефективно.

Кабинетът Орешарски има право на кредит на доверие, за да реализира реформите в правосъдието и вътрешния ред и да изведе страната от блатото на престъпното управление. Ако в името на този най-висш национален интерес е необходимо председателят на ДАНС да бъде професионалист от кариерата, аз съм достатъчно доблестен да приема с вътрешна убеденост това.

Противно на системното натоварване на публичния ми образ с безпочвени и незаслужени съмнения, аз имам мъжката си съвест да заявя, че нищо и никой не стои по-високо от националната сигурност на България.

Делян Пеевски"

"... съм готов да приема Решение на 42-то Народно събрание, с което да се отмени Решението за избирането ми"

Рапорт даден, Рапорт не приет!

Oт "Game Over" към "Game Again" ("Пак в тяхно име съм готов да приема Решение на 42-то Народно събрание, с което да се отмени Решението за избирането ми.") 





Тагове:   ДАНС,   пеевски,


Гласувай:
0


Вълнообразно


1. fascindoo - има ли още съмняващи се
15.06.2013 16:45
в тази чисто комунистическо-фашистко-турско-гаджалска Коалиция в 42-то НС с едногънкова ГЕРБерска окраска!???
Една яка четворка в 42-то НС от марионетки!
цитирай
2. nikikm - Но,рапорта му
15.06.2013 18:49
ще го приемат,дори е прие вече.Народът се вдигна,беше голяма гавра! А,истинската пача е станишеф!
цитирай
3. fascindoo - Рапорт даден, Рапорт не приет!
15.06.2013 22:56
nikikm написа:
ще го приемат,дори е прие вече.Народът се вдигна,беше голяма гавра! А,истинската пача е станишеф!


Рапорт даден, Рапорт не приет!
Падаждьом увидим, в среду, 19 июнь, как сказал янычар Местан, агент Павель?

А Гей Станийшеф е лесен с ПЕС синекурата!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: fascindoo
Категория: Политика
Прочетен: 6498913
Постинги: 4603
Коментари: 2877
Гласове: 2087
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Пеласги, Протобългари и Траките. Обетованата земя и еврейската омраза към днешните българи (ч.1)
2. Покушение. Показно. --- България. Свят. Медии. Отново. Ташак. Бойко. Барета. Дали. Баш. Ортак.
3. Пеласги, Протобългари и Траките. Обетованата земя и еврейската омраза към днешните българи (ч.2)
4. Пеласги, Протобългари и Траките. Обетованата земя и еврейската омраза към днешните българи (ч.3)
5. Няма "Шменти-капели" или "Тука има-тука нема", има "Иди ми-доди ми": Б.Б.-Б. водач на две листи на ГЕРБ
6. Шоуто в НДК, или защо турците са идиоти
7. Мистериите около смъртта му или Березовски е инсценирал, съгласувано с Путин, смъртта си!
8. Истината за Sancta Sanctorum* на Дянков:: Глобализацията на бедността: Вътре в Новия Световен Ред
9. Търговия с органи, евгеника, ваксини и общия принос на ГЕРБ в тези престъпления
10. И това ли е "теория на канспирацията", от един "болен мозък", кандидат за поста президент на САЩ през 2000 година
11. Дебългаризирането на България: След юдеизацията защо не и циганизация? Част 1
12. 25 май 2014: Апогей на клиторно-аналното политическо чесане в ГЗ на МПК у нас, съчетано вкупом с медийно фелацио
13. Световните експерименти на 20 век: Източна Европа, Новия Световен Ред и Глобализма Част1
14. Световните империи и Древно-българските държави-империи
15. "Независимост 1908" ли? Един блестящ маньовър на Великите сили за бъдещите 2 нац. катасторофи на България и бастисването на Отоманската империя!
16. Ето го! Пепи Готиното! Или здравната ни еврейска гад!!!
17. Четиво за антибългари по Света и У нас
18. ПРОИЗХОДЪТ НА ТУРЦИТЕ (Част1)
19. Пак дрън-дрън, та пляс! За "вечния въпрос": Ние българите повече траки ли сме или повече славяни? Но хаплогрупите говорят!