Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2015 10:26 - По повод една идиотска реклама
Автор: fascindoo Категория: Политика   
Прочетен: 1572 Коментари: 3 Гласове:
4

Последна промяна: 20.09.2015 07:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

По NOVA TV напоследък усилено тече Световния клип-реклама на Old Spice.

Old Spice e мъжка марка, за да ухаеш с голямо самочувствие. Рекламното й лице е мачо в стайл образ, проектиран в мечтите на милиони жени по Света.
Явно вече и У нас.

Ето как започва обръщението си към жените по Света:

image Рекламното лице на Old Spice по NOVA TV

"Погледнете мъжа си. Сега погледнете мен. Погледнете го пак. Сега мен. Може ли да изглежда като мен? Не. Но може ли да ухае като мен? Разбира се…."

Продуктите (а що не и хората) трябва да се рекламират според таргет групата си,.


А сега, блогърки, от моята таргет група:

Пак погледнете мъжа си. Сега погледнете мен. Погледнете го пак. Сега пак мен. Може ли да изглежда като мен? Не. Но може ли да пише като мен? Разбира се не! И никога няма да може....

 (вдясно е снимката ми, скоро ще ъплоудвам и снимка по слип)

Виж пак снимката ми. Погледнете я пак. Аз да не съм по-грозен от мачото? Погледнете го пак! Сега пак мен! Може ли да изглежда като мен? Е, има тен, който аз нямам... и никога не мога да имам.

Ние хората, както и продуктите трябва да се рекламираме, и според таргет групата си, и по TV -тата, и по вестници, и по списания...!




Гласувай:
4


Вълнообразно


1. starforlife - Че защо рекламата да е идиотска?!
19.09.2015 12:05
Парфюмът е готин. Факт. /любимият ми от времето на Прехода, понастоящем не го ползвам/
Пичът от рекламата има визия. /което се "намеква" в нея/
Фирмата, създала рекламата определено си разбира от работата. Факт. /така, че се предполага, че тя, рекламата, ще достигне до целевата си група и ще окаже очакваното въздействие/

Поздрави!
цитирай
2. fascindoo - Ама starforlife,
19.09.2015 14:51
starforlife написа:
Парфюмът е готин. Факт. /любимият ми от времето на Прехода, понастоящем не го ползвам/
Пичът от рекламата има визия. /което се "намеква" в нея/
Фирмата, създала рекламата определено си разбира от работата. Факт. /така, че се предполага, че тя, рекламата, ще достигне до целевата си група и ще окаже очакваното въздействие/

Поздрави!

---
не говоря за парфюма Old Spice, говоря за за Рекламата!
Иначе как ще си направя и аз реклама пред моите блогърки?

Поздрави и от мен!
цитирай
3. fascindoo - Абе за тена може би греша -
20.09.2015 07:46
ако бях цяло лято на съни бийч?
А?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: fascindoo
Категория: Политика
Прочетен: 6488023
Постинги: 4603
Коментари: 2877
Гласове: 2087
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Пеласги, Протобългари и Траките. Обетованата земя и еврейската омраза към днешните българи (ч.1)
2. Покушение. Показно. --- България. Свят. Медии. Отново. Ташак. Бойко. Барета. Дали. Баш. Ортак.
3. Пеласги, Протобългари и Траките. Обетованата земя и еврейската омраза към днешните българи (ч.2)
4. Пеласги, Протобългари и Траките. Обетованата земя и еврейската омраза към днешните българи (ч.3)
5. Няма "Шменти-капели" или "Тука има-тука нема", има "Иди ми-доди ми": Б.Б.-Б. водач на две листи на ГЕРБ
6. Шоуто в НДК, или защо турците са идиоти
7. Мистериите около смъртта му или Березовски е инсценирал, съгласувано с Путин, смъртта си!
8. Истината за Sancta Sanctorum* на Дянков:: Глобализацията на бедността: Вътре в Новия Световен Ред
9. Търговия с органи, евгеника, ваксини и общия принос на ГЕРБ в тези престъпления
10. И това ли е "теория на канспирацията", от един "болен мозък", кандидат за поста президент на САЩ през 2000 година
11. Дебългаризирането на България: След юдеизацията защо не и циганизация? Част 1
12. 25 май 2014: Апогей на клиторно-аналното политическо чесане в ГЗ на МПК у нас, съчетано вкупом с медийно фелацио
13. Световните експерименти на 20 век: Източна Европа, Новия Световен Ред и Глобализма Част1
14. Световните империи и Древно-българските държави-империи
15. "Независимост 1908" ли? Един блестящ маньовър на Великите сили за бъдещите 2 нац. катасторофи на България и бастисването на Отоманската империя!
16. Ето го! Пепи Готиното! Или здравната ни еврейска гад!!!
17. Четиво за антибългари по Света и У нас
18. ПРОИЗХОДЪТ НА ТУРЦИТЕ (Част1)
19. Пак дрън-дрън, та пляс! За "вечния въпрос": Ние българите повече траки ли сме или повече славяни? Но хаплогрупите говорят!