Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2016 14:56 - И бръмнала бивша "лечителка" в поход към "Дондуков" №2
Автор: fascindoo Категория: Политика   
Прочетен: 1670 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 12.10.2016 15:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

или,

Една откачалка тотално към "Дондуков" №2

 

В студиото на предаването "Още от деня" на 11 Октомври 2016 от 18.45 ч. гостуваше кандидататката за президент Йорданка Колева – Йоана Рубин.

 

А коя е бъдещата ви президентка?

 

"Лечителката" Йоана Рубин избяга в чужбина

Ужилените пациенти не си получиха парите,

обявяват на 24.11.2014 в btvnovinite.bg!

 

image Йорданка Колева (Йоана Рубин), Снимка: btvnovinite.bg 

 

Изобличената от "Хрътките" псевдолечителка Йоана Рубин напусна страната. Миналата седмица тя бе задържана за 24 часа след сигнал на предаването.

Рубин твърдеше, че срещу 1000 лева на сеанс лекува рак, като подвеждаше пациентите си да спрат традиционното си лечение.

Оказа се, че потърпевшите от лечителката са много.

Мнимата лекарка замина за Турция. За връщане на взетите от нея пари и дума не може да става.

Не е ясно дали и кога г-жа Рубин, която твърди че има пръст във връщането на българските медици от Либия, ще се върне в България. На пресконференция, след като излезе от ареста, лечителката обясни, че обсъдила с Никола Саркози плана за връщането на медиците, докато двамата похапвали в китайски ресторант.

 

Иначе,

Йоана Рубин: Ванга ми каза, че аз ще съм новият президент на България!

Йоана Рубин, с рождено име Йорданка Колева, обяви, че има намерението да се кандидатира за президент на България. Тя твърди, че е консултирала много видни наши и чужди политици като президентите д-р Желю Желев, Джон Буш – баща и син, Сюлейман Демирел, Никола Саркози, Владимир Жириновски, Красимир Каракачанов и др. Също така, че е завършила физика и математика в Софийския университет „Климент Охридски”, а освен това е изучавала психология и други науки. Никой до днес обаче не е виждал дипломите й. Безспорен факт е единствено този, че е била инициатор и организатор на много от протестите на СДС през 90-те.

Репортер на „ШОУ” разговаря с кандидат-президентката.



- Г-жо Рубин, заявихте, че се готвите да се кандидатирате за президент на България. Това шега ли е?
- Да пази Господ, за каква шега говорите?! Аз съм толкова сериозна, колкото никога не съм била. Вие какво си мислите, че няма да съм по-добър президент от Плевнелиев ли?!

Още когато го избираха за президент, аз съм тази, която каза, че в президентството, в Министерския съвет и в различните министерства се настаняват некадърни хора, които ще погубят България. И моята мисия е да убедя българите да изхвърлят тези хора от властта. Хората, с които се срещах и обсъждах дали да се кандидатирам, ме подкрепят и вярват в мен. Те знаят, че аз ще се справя.

- Доколкото си спомням, преди време имахте проблеми с полицията, дори бяхте арестувана...
- Да, вярно е. Имах проблеми със столичното СДВР, арестуваха ме, без да имат събран някакъв доказателствен материал срещу мен и без да имат прокурорска заповед за задържането ми. Оттогава телефоните ми се подслушват и се следи кореспонденцията ми.

- Но това не е ли малко налудничаво? – Кой ще седне да следи кореспонденцията на една обикновена гражданка като Йоана Рубин?...
- Властта се страхува от силни личности като мен. Вие не знаете, но аз ще ви кажа, че

по моя инициатива Владимир Путин посещава два пъти нашата страна.

Много хора не го знаят, но това е факт. Подробности няма да разкрия. Поне засега.

- А извършвали ли сте и други „чудеса”?
- Чак за чудеса не мога да говоря, но ще кажа, че с моята намеса освободиха от ареста Гергана Червенкова. Помагала съм за освобождаването от затвора и на Бисер Миланов –Петното, както и на много други хора с различни проблеми – инвалиди, ощетени от банки и други институции. Като президент на България възнамерявам да подобря значително социалната политика на страната.

- А кой ще финансира кампанията ви?
- Вече имам подкрепата и уверението за финансиране на кампанията ми от наши и международни политици, които заемат големи постове в Европейския съюз. И затова уверено мога да кажа: Да, аз ще съм новият президент на България. И от този ден нататък държавата ни ще има образцово здравеопазване и стабилно образование. А пенсионерите ще престанат да препълват гробищата…

- Извинете, но не се ли взимате твърде насериозно?...
- Да, така е и ще ви кажа защо: Преди доста време Баба Ванга ми каза на два пъти - през 1972 г. и през 1992 г., едно и също нещо: „Един ден ти ще застанеш най-отгоре на държавата, но не сега!

И тогава България ще се оправи и ще тръгне нагоре!”

- Те, врачките, нали знаете, все са „наследнички на Ванга” и все казват, че тя им била предсказала еди-си какво, пък някои от тях вече са в затвора...
- Аз не съм от тях. Аз съм доказала, че мога да помагам на хората.

- По какъв начин?
- Работила съм с много наши и чужди спецслужби и заедно сме предотвратявали много терористични актове у нас и в чужбина. По време на голямото земетресение в Истанбул турската полиция ме помоли да помогна на много деца и семейства, претърпели голям шок, защото други психолози не могат да се справят толкова успешно, както аз се справям.

- Доколкото помня, самата вие бяхте подложена на медицинска психиатрично-психологична експертиза...

- Това беше след като полицаите ме задържаха в ареста цели 6 часа, упражниха над мен терор, забраниха ми да проведа подготвената онлайн презентация, конфискуваха ми компютрите

и ми иззеха дипломите

После по моя случай започнаха досъдебно производство и понеже нямам никаква вина, ме обвиниха, че съм откраднала някакъв имот. След една година полицейски тормоз ме оправдаха, защото не можаха да намерят къде е този „откраднат” имот. Това беше времето, когато задължиха една набедена психиатърка да ми направи психологично-психиатрична експертиза,

за да могат да ме настанят принудително в психиатрия

Разговорът ни с тази докторка тръгна много трудно, защото тя, без да ме е виждала нито веднъж, направо започна с обвиненията, че съм пияница и кавгаджийка. Но в края на разговора психиатърката и психоложката, която присъстваше на разговора, ми се извиниха и ми казаха, че за първи път разговарят с толкова образован, умен и интелигентен човек като мен. Така че като кандидат за президент аз ще съм единствената в България, издържала и такъв тест.

- Коя партия ще ви подкрепи в надпреварата?
- Аз ще бъда независим кандидат, с инициативен комитет. Ще се старая да бъда добрият президент, който ще извади страната от изолацията, в която се намира в момента. Ще заложа на социалната политика, ще заложа и на обединението на левите и десните, за да няма конфронтация. Ще се боря за развитието на науката и образованието в страната, за увеличаване на жизнения стандарт на хората.

Ще отделя особено внимание и на проблемите в образованието. Миналата година официално обявих протеста си срещу бежанците и ще продължавам да отстоявам тази си позиция.

- И смятате, че ще успеете да се справите с всичките тези задачи?...
- Сигурна съм, защото имам богат международен опит в организирането на важни мероприятия, както и подкрепата на много известни политици в целия свят.

Едно интервю на Тодорка НИКОЛОВА


Гледайте в ЮТюб предаването "Още от деня" от вчера,11 окт. 2016 - 18.45 ч., за гостуването на кандидататката за президент Йорданка Колева и ще се шашните ...



Звучи като ташак, но това е наистина...

ЕТО ОТ ЦИК - 6 окт. 2016-та:

image



КАНДИДАТИТЕ ЗА ПРЕЗИДЕНТСКИЯ ВОТ 2016

               президентвицето

  1. Цецка Цачева – Пламен Манушев
  2. ген. Румен Радев – Илияна Йотова
  3. Трайчо Трайков – ген. Съби Събев
  4. Ивайло Калфин – Любомир Халачев
  5. Красимир Каракачанов – Явор Нотев
  6. Татяна Дончева – Минчо Спасов
  7. Веселин Марешки – Петър Петров
  8. Пламен Орешарски – Данаил Папазов
  9. Светослав Витков – Иван Велков
  10. Митко Димитров – Митко Уручев
  11. Владимир Кузов – Борислав Ноев
  12. Камен Попов – Георги Неделчев
  13. Румен Гълъбинов – Веска Волева
  14. Бисер Миланов – Красимир Настев
  15. Пламен Пасков – Светозар Съев
  16. Александър Каракачанов – Боян Киров
  17. Николай Банев – Сали Ибрям
  18. Диана Димитрова – Габриел Герасимов
  19. Йорданка Колева – Веселин Христов
  20. Велизар Енчев – Биляна Грънчарова
  21. Жорж Ганчев – Кольо Парамов
  22. Димитър Маринов (Митьо Пищова) – Радослав Петров (Радо Шишарката)
  23. Кемил Ахмед Рамадан – Момчил Добрев
  24. Александър Томов – Радослав Радославов

няма шест-пет !!!





Гласувай:
5


Вълнообразно


1. anin - :)
12.10.2016 16:26
Най-големите измамници с най-голямо самочувствие!
цитирай
2. fascindoo - ами Боко
12.10.2016 20:04
anin написа:
Най-големите измамници с най-голямо самочувствие!

Тиквата не е ли Върхът?
[;-)
!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: fascindoo
Категория: Политика
Прочетен: 6493873
Постинги: 4603
Коментари: 2877
Гласове: 2087
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Пеласги, Протобългари и Траките. Обетованата земя и еврейската омраза към днешните българи (ч.1)
2. Покушение. Показно. --- България. Свят. Медии. Отново. Ташак. Бойко. Барета. Дали. Баш. Ортак.
3. Пеласги, Протобългари и Траките. Обетованата земя и еврейската омраза към днешните българи (ч.2)
4. Пеласги, Протобългари и Траките. Обетованата земя и еврейската омраза към днешните българи (ч.3)
5. Няма "Шменти-капели" или "Тука има-тука нема", има "Иди ми-доди ми": Б.Б.-Б. водач на две листи на ГЕРБ
6. Шоуто в НДК, или защо турците са идиоти
7. Мистериите около смъртта му или Березовски е инсценирал, съгласувано с Путин, смъртта си!
8. Истината за Sancta Sanctorum* на Дянков:: Глобализацията на бедността: Вътре в Новия Световен Ред
9. Търговия с органи, евгеника, ваксини и общия принос на ГЕРБ в тези престъпления
10. И това ли е "теория на канспирацията", от един "болен мозък", кандидат за поста президент на САЩ през 2000 година
11. Дебългаризирането на България: След юдеизацията защо не и циганизация? Част 1
12. 25 май 2014: Апогей на клиторно-аналното политическо чесане в ГЗ на МПК у нас, съчетано вкупом с медийно фелацио
13. Световните експерименти на 20 век: Източна Европа, Новия Световен Ред и Глобализма Част1
14. Световните империи и Древно-българските държави-империи
15. "Независимост 1908" ли? Един блестящ маньовър на Великите сили за бъдещите 2 нац. катасторофи на България и бастисването на Отоманската империя!
16. Ето го! Пепи Готиното! Или здравната ни еврейска гад!!!
17. Четиво за антибългари по Света и У нас
18. ПРОИЗХОДЪТ НА ТУРЦИТЕ (Част1)
19. Пак дрън-дрън, та пляс! За "вечния въпрос": Ние българите повече траки ли сме или повече славяни? Но хаплогрупите говорят!