Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2016 09:18 - Български фирми са платили над 2 млн. € откупи след кибератаки за година! Как да избегнем това?
Автор: fascindoo Категория: Политика   
Прочетен: 579 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 15.10.2016 09:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Средният откуп, който плащат фирмите у нас, за да си върнат откраднатите данни за клиенти, доставчици, цени и други, е 15 хил. .

Около 60 % от фирмите, претърпели кибератака, до шест месеца фалират.


За да избегнете това:

Нова софтуерна система за мениджмънт и фирмена счетоводна навигация

DataFinA - Анализатор на Финансови Данни

Нова софтуерна система за счетоводна навигация и мениджмънт на основната производствена и капиталова дейност на Фирмата

DataFinA е системен онлайн софтуер, спадащ към т.н. ERP (Enterprise Resource Planning) системи, при които в рамките на една фирма се натрупват данни за цялостия неин бизнес, служащи като основа за анализа, планирането, изпълнение и контрол на бизнес процесите. По дефиниция ERP системите, въведини за първи път в САЩ, обхващат анализа, планирането, изпълнението и контрола на всички звена на фирмата или корпорацията.
Особеност при ERP системите за разлика от счетоводните програми е, че при ERP и тук при DataFinA нещата са точно наобратно – въвеждат се първичните документи от всеки служител (труд, материали, фактури, кешови парични потоци и други приходи и разходи), а осчетоводяването е автоматично следствие, като често осчетоводяването е даже невидимо. И второ – тук счетоводните операции са вторични и фонови за автоматизирания процес.

:: Или обобщено,

DataFinA е софтеурна web-базирана система за:

-  Пълно планиране на ресурсите и дейностите на фирмата (Enterprise Resource Planning);

-  Пълен контрол върху всички звена на фирмата (Business Process Management);

-  Управление взаимоотношенията с клиентите (Customers Relationship Management).


Всичко това през интернет онлайн и/или чрез фирмен интранет!

Системата позволява:

-  Въвеждане на нов клиент и редактиране на въведените клиенти;

-  Въвеждане на поръчка и редактиране на поръчките за всеки клиент;

-  Обработка, калкулиране на поръчките, разходите и отчетите по всяка поръчка на клиентите;

-  Обработка на постъпленията и паричните потоци от клиентите;

-  Калкулиране на изходящи фактури към клиентите;

-  Счетоводният софтуер работи при фирми с или без ДДС;

-  Калкулация на изплатени или дължими суми от клиентите;

-  Извършване на автоматичен баланс с отчитане на нормата на балансовата Печалба/ Загуба в [%] за всяка поръчка на всеки конкретен клиент;

-  Онлайн поставяне на задачи към служителите (изпълнителите) и онлайн отчет на тяхната дейност по всяка поръчка към фирмата;

-  Бърз контрол на всяко звено във фирмата;

-  Управление и отчет на касата на фирмата;

-  Управление и отчет на пътните листове на фирмата;

-  Бърз контрол на всеки изпълнител (служител) от всяко звено във фирмата;

-  Адаптиране на мениджмънта на дейността на фирмата към всеки конкретен клиент чрез персонализиране, чрез разрешаване на достъп до модулите от всяко работно място и създаване на връзки между различните отдели и звена на фирмата.

По този начин в продукта DataFinA четири от основните международно приети концепции са заложени тук, а именно:
  1. Enterprise Resource Planning (ERP),
  2. Business Process Management (BPM),
  3. Customer Relationship Management (CRM) и
  4. Business Intelligence (BI).

DataFinA е софтуер за управление на бизнеса, създаден с най-съвременни технологии, който се базира на нашия повече от 15 годишен опит със стотици фирми от най-различни браншове на бизнеса.
В основата на тези четири концепции стои управлението на бизнес процесите по американския стандаризиран системен ноу-хау: "Business Process Model and Notation" (BPM&N).

Системен базис за единно планиране на ресурсите на фирмата (ERP)
ERP системи, поне за момента, се считат за най-високия клас програмно осигуряване. В България подобен род системи ползват 5-15% от фирмите. Финансовите информационни системи (ФИС), въпреки голямото предимство, което дават спрямо базовите счетоводни системи заради своята интеграция, са все пак предимно насочени към обслужване на ежедневната дейност. Поради тази причина те се оказват неспособни да обслужат нуждите на една фирма от корпоративен тип. Една от основните отличителни черти на ERP, спрямо ФИС са силно застъпените възможности за единно планиране по цялата верига на фирмата и контрол на изпълнението. Планирането на ресурсите – материални, дълготрайни, времеви, човешки, финансови и др. има изключително голямо значение за корпорациите. А това е основна цел на ERP системи – цялостно обслужване на нуждите на корпоративните фирми.
Системите от ERP клас често са много обемисти, тъй като те не само обслужват всички отдели на една (относително) голяма фирма, но и навлизат в големи подробности в работата на всеки отдел. Внедряването на ERP система често отнема много време, тъй като изисква както сериозно изчистване както на бизнес моделите, така и пълно детайлизиране на потоците от информация. Поради тези изисквания внедряването на такава система има благотворно влияния върху организацията като цяло. Но тук е и един от големите проблеми пред такова внедряване – често ръководните кадри в отделните звена не могат да оценят подобавящо нуждата от подобна система и нямат необходимата подготовка за да възприемат подобно ниво на цялостна интеграция на фирмените данни. Преди внедряването на ERP система е добре ръководните кадри от всички звена да преминат курс на обучение, който ще им даде много по-точна представа за ползите, какво трябва и какво не трябва да очакват от подобна система.
Всички ERP системи имат обща идеология. Тази идеология е конкретна методология на работа (разбира се, допускаща персонализация), която е първоначално описана още през 60-те години на миналия век. Разбира се, с времето методологията се развива, но въпреки възникващите клонове, все още може да се каже, че всички ERP системи имат обща централна методология.

Така в един интегриран продукт се покриват счетоводство, търговия, производство, сервиз, прогнозиране и планиране, управление и други възможности.
Чрез ERP в единна система се покриват счетоводство, търговия, услуги, производство, сервиз, прогнозиране и планиране, управление на ресурсита.

И накрая - Поддържа се работа в реално време през интернет или чрез локален фирмен интранет.
В нашия продукт DataFinA всичко това се постига общ общ интерфейс.

Управление на бизнес процеси (BPM)
Чрез BPM дейността на фирмата се разделя на бизнес процеси, като за всеки процес се рисува диаграма на задачите, които трябва да се изпълнят. Така мениджмънта задава правилата, а след това, напр. системата Zeron, кара служителите да ги следват понататък. В DataFinA това са диаграмите за нормата на балансовата Печалба/ Загуба в
[%] за всяка поръчка на всеки конкретен клиент на фирмата или корпорацията.

Системата за управление на взаимоотношенията с клиентите (CRM)

CRM софтуерът автоматизира и интегрира функциите по продажби, маркетинг и поддръжка в рамките на организацията. Затова CRM може да бъде самостоятелно приложение или специален модул в рамките на единна система за Планиране на ресурсите на предприятието (или ERP).

В нашия продукт DataFinA всичко това се постига общ общ интерфейс.

Разлики между ERP системата и счетоводния софтуер:
Всяка ERP система се изгражда на базата на извършваните дейности в организацията и повтаря структурата на предприятието. В ERP системата не се дефинират самостоятелни и необвързани звена, например складова наличност, която не е отразена в счетоводния отдел или счетоводна отчетност, която служи само за официални нужди и не представлява реалната дейност на предприятието. При ERP системите почти отсъстват елементарните счетоводни операции (дебит и кредит на сметка) и те са заменени от потоци от финансови данни, които се обработват глобално. Едновременно с това, чрез ERP системата се следят всички показатели на предприятието, например разходи за закупуване на стока, складови наличности, парични потоци. Това се извършва глобално и е част от една система, докато при класическия счетоводен софтуер всеки процес се следи от различно звено (понякога дори и от различни отдели – счетоводство, човешки ресурси, производство, планиране и други) и данните се обединяват на ниво аналитични справки. В DataFinA това са процесите обединени в общия визуален интерфейс за всяка поръчка на конкретниа клиент, както и показано на Фиг. 1 и 2.

Предимства от използването на ERP системата
Предимствата от използване на ERP система са много и ефектът в предприятието е силно положителен. Като цяло могат да се изброят следните ключови предимства:
Планиране на ресурсите и дейностите;
Пълен контрол върху всички звена на предприятието;
Унифициране на процеса на управление и по-лесно вземане на решения;
Едновременно следене на всички фактори от бизнес-процесите, без опасност да се "абрави" някой важен елемент, например дали има достатъчно финансови средства, в т.ч. и във фирмената каса;
Възможности за анализ на резултатите и постигане на най-добрата бизнес практика;
Управление на бизнес цикъла на работа – постъпления и плащания, складови наличности, приходи и разходи, печалба.

Внедряване на системата DataFinA като ERP
Внедряването на реална ERP система преминава през няколко етапа:
Консултиране по внедряване на ERP система
Консултиране по внедряване на системата включва базов анализ на потребностите на клиентите и тяхната дейност, както и оценка за възможностите на системата за работа в предприятието и нейния икономически ефект за клиента. При консултирането се прави план за изпълнение на реалната работа за адаптация на системата и необходимия набор от функционални модули.
Всичко това се извършва от нас - ITdesign!

Проучване и проектиране
Етапът на проучване и проектиране на системата включва анализ на бизнес процесите в предприятието и подбор на модулите за работа в реални условия при конкретния клиент. Проучването се извършва на базата на реалните дейности на предприятието и е процес с участието на двете страни за детайлно описание на всички процеси. Специалист по ERP системите предлага оптимизация на процеса на работа и прави план за подобряване на организацията на предприятието.
Всичко това се извършва от нас - ITdesign!

Адаптиране на системата за конкретен клиент
Адаптиране на системата за конкретен клиент е процесът на персонализиране, разрешаване на достъп до модулите за всяко работно място и създаване на връзките между различните отдели и звена на предприятието. В този момент може да се направи и промяна на системата, така, че тя да отговаря на конкретните нужди на клиента. При процеса на адаптация се изграждат документите, връзките между тях и се добавят всички реквизити на системата, които са необходими на клиента. В този момент се променят документите, за да съдържат фирмените реквизити, персонални отчети, специфични полета или други индивидуални модификации. Процесът завършва с обучение на служителите и реално въвеждане на данните за предприятието.
Това се извършва от нас - ITdesign!

Поддръжка на системата
Поддръжката на системата гарантира нейната работоспособност, осъвременяване и промени в зависимост от изменящите се нормативна база или правила на бизнеса. Поддръжката включва подмяна на компоненти или цели модули, добавяне на нови функции или изменение на съществуващи такива по начин, който гарантира най-ефективната работа на цялата система. Поддръжката е постоянен фактор за развитие и това обезпечава нейната дългосрочна приложимост във фирмата.
Това се извършва от нас - ITdesign!

Препоръките на стандарта BPM&N е ERP системите да постигат пожелателното All-In-One (всичко в едно) във функционално и визуално отношение. DataFinA постига това чрез нагледното представяне на пълната информация за всеки конкретен клиент на един екран, както е показано на Фиг. 3,  Фиг. 4  и Фиг. 5 по-долу.

 image Фиг.3

image Фиг.4

image
 Фиг.5, 
------------

DataFinA е собствена разработка на фирмата Ай Ти дизайн (IТdesign adv.)

адрес:

5809 Плевен, площад Македония 8, етаж 2

е-мейл: tempis@operamail.com

е-мейл: office@itdesign.bg

web: http://www.itdesign.bg/

телефон: +359 64/ 970 525, 970 526

факс: +359 64/ 970 527

мобилен телефон: +359 888/ 550 083

мобилен телефон: +359 888/ 400 556

------------

Copyright ©1998-2016 Powered by IТdesign adv.




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: fascindoo
Категория: Политика
Прочетен: 6501181
Постинги: 4603
Коментари: 2877
Гласове: 2087
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Пеласги, Протобългари и Траките. Обетованата земя и еврейската омраза към днешните българи (ч.1)
2. Покушение. Показно. --- България. Свят. Медии. Отново. Ташак. Бойко. Барета. Дали. Баш. Ортак.
3. Пеласги, Протобългари и Траките. Обетованата земя и еврейската омраза към днешните българи (ч.2)
4. Пеласги, Протобългари и Траките. Обетованата земя и еврейската омраза към днешните българи (ч.3)
5. Няма "Шменти-капели" или "Тука има-тука нема", има "Иди ми-доди ми": Б.Б.-Б. водач на две листи на ГЕРБ
6. Шоуто в НДК, или защо турците са идиоти
7. Мистериите около смъртта му или Березовски е инсценирал, съгласувано с Путин, смъртта си!
8. Истината за Sancta Sanctorum* на Дянков:: Глобализацията на бедността: Вътре в Новия Световен Ред
9. Търговия с органи, евгеника, ваксини и общия принос на ГЕРБ в тези престъпления
10. И това ли е "теория на канспирацията", от един "болен мозък", кандидат за поста президент на САЩ през 2000 година
11. Дебългаризирането на България: След юдеизацията защо не и циганизация? Част 1
12. 25 май 2014: Апогей на клиторно-аналното политическо чесане в ГЗ на МПК у нас, съчетано вкупом с медийно фелацио
13. Световните експерименти на 20 век: Източна Европа, Новия Световен Ред и Глобализма Част1
14. Световните империи и Древно-българските държави-империи
15. "Независимост 1908" ли? Един блестящ маньовър на Великите сили за бъдещите 2 нац. катасторофи на България и бастисването на Отоманската империя!
16. Ето го! Пепи Готиното! Или здравната ни еврейска гад!!!
17. Четиво за антибългари по Света и У нас
18. ПРОИЗХОДЪТ НА ТУРЦИТЕ (Част1)
19. Пак дрън-дрън, та пляс! За "вечния въпрос": Ние българите повече траки ли сме или повече славяни? Но хаплогрупите говорят!